
Wiele finansowanych prze państwo kampanii społecznych to mówiąc wprost paździerz. Dlatego sensacją jest kolejna odsłona kampanii "Włącz myślenie", która ma skłonić młodych kierowców do wolniejszej jazdy.
REKLAMA
"Zgazu Tanoga" to główny motyw nowego spotu kampanii społecznej "Włącz myślenie". Chiński mnich zabiera się z młodym kierowcą "na stopa" i z przerażeniem obserwuje jego niebezpiecznie szybką jazdę. Kiedy chłopak prawie potrąca kobietę. Mnich postanawia go więc wyszkolić na dobrego kierowcę, który jeździ bezpiecznie.
Trening przypomina sceny z filmów z Brucem Lee czy szkolenia Panny Młodej u Pai Meia z "Kill Billa" Quentina Tarantino. Takie przedstawienie sprawy zdecydowanie lepiej trafia do młodych, niż kolejna gadająca głowa.
Opublikowany w poniedziałek po południu filmik ma już ponad 430 tys. wyświetleń. To nadal dużo mniej, niż doskonała reklama akcji "Się pomaga dla psa", w której wziął udział Piotr Cyrwus, czyli słynny "Rysiek z Klanu", ale kierunek na pewno jest słuszny.
