W tym roku Orange lepsze od Mikołaja. Zobacz, jakie prezenty sieć rozdaje w świątecznej ofercie!
Marcin Długosz
16 listopada 2015, 15:53·2 minuty czytania
Publikacja artykułu: 16 listopada 2015, 15:53
Choć do Wigilii jeszcze ponad miesiąc, Orange już wręcza upominki. Na specjalnej przedświątecznej konferencji sieć przedstawiła szczegóły gwiazdkowej oferty dla nowych i obecnych abonentów. Zapowiada się ona bardzo ciekawie, szczególnie dla tych, których wymarzonym świątecznym prezentem jest wygodny dostęp do internetu.
Reklama.
Ta wyjątkowa oferta dostępna jest w Orange w kilku opcjach, które łatwo dostosować do swoich potrzeb. Warte uwagi są też atrakcyjne ceny poszczególnych pakietów, które sprawiają, że Orange rzeczywiście stworzyło nowoczesną alternatywę dla stacjonarnego dostępu do sieci. Na prezentacji poniżej znajdziecie wszystkie najważniejsze informacje, a więcej szczegółów otrzymacie oczywiście na stronach Orange i w salonach tej sieci.
Żadna świąteczna oferta nie może jednak obyć się bez bardziej „namacalnych” prezentów. Orange przygotowało więc sporo gadżetów. Na klientów czekają smartfony LG G4c, LG Spirit 4G LTE, Huawei P8 lite, Huawei P8, Sony XperiaTM M4 Aqua, Samsung Galaxy Grand Prime, do których można wybrać dodatkowy prezent: tablet, smartwatch, inny smartfon lub seniorfon. Także do oferty ze smartfonami Microsoft Lumia 640, Microsoft Lumia 735 prezentem do wyboru może być tablet, smartfon lub seniorfon. Dodatkowymi upominkami dla tych, którzy wybiorą HTC Desire 620 lub HTC Desire 820 są natomiast kupony do Answear.com.
Orange przed świętami nie zapomina też o przedsiębiorcach. „Zaproponowaliśmy najtańsze na rynku, nielimitowane plany abonamentowe w opcji Tylko SIM z 4,5 GB internetu za 15 zł + VAT, dostępne przy przedłużeniu umowy na dowolny plan dla firm” – informuje rzecznik Orange Wojciech Jabczyński.
Oto nowe twarze Orange!
Sieć zdecydowała się też na zmianę w swoich kampaniach reklamowych. Wciąż zobaczymy w nich Małgorzatę Kożuchowską i Macieja Musiała, ale Rodzinkę.pl zastępują nowi bohaterowie. To zgrana ekipa sąsiadów w różnym wieku, w których role wcielają się gwiazdy takie, jak Olga Bołądź, Magdalena Popławska, Piotr Głowacki, czy Tomasz Schuchardt.
Świąteczna kampania z ich udziałem ma być dowcipna i inspirująca. Wciąga ona klientów interaktywną zabawą na stronie internetowej Orange, na którą zapraszają reklamy i gdzie można zagrać w kalambury wraz z postaciami znanymi z telewizyjnych spotów. Sprawdźcie to sami pod tym linkiem.
Nowa kampania inspirująca powinna być szczególnie dla młodych klientów. Bo jak zdradza naTemat Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji, z badań wynika, że osoby do 26. roku życia odpowiadają za ponad 90 proc. decyzji dotyczących zakupu sprzętu telefonicznego i informatycznego w polskich domach.
– Oferta Orange jest oczywiście dla każdego. Prezentujemy ją, skupiając się na młodych, bo decydujące zdanie przy zakupach do domu mają młodzi. Dotyczy to i telewizji, i telefonu stacjonarnego. Ta grupa wiekowa z tego powodu jest dla nas tak ważna – dodaje Patkowski.
członek zarządu Orange ds. marketingu rynku masowego
Orange przedstawia zupełnie nową formę mobilnego dostępu do internetu, która jest alternatywą dla klasycznego połączenia stacjonarnego. Abonenci mają nieograniczony transfer w strefie domowej oraz duży pakiet poza nią – w zależności od rodzaju umowy 20 i 40 gigabajtów. Natomiast dla tych, którzy korzystają z sieci głównie poza domem mamy plany taryfowe, które zakładają, że po wykorzystaniu limitu danych abonent dalej będzie mógł korzystać z internetu z ustaloną prędkością. Wszystko to w technologii 3G i LTE. Oprócz tego oferujemy abonament komórkowy w prezencie, gdzie dajemy nielimitowane połączenia do Orange i na telefony stacjonarne, jak również specjalne ceny do innych sieci