
Co się kojarzy z Zakopanym? Krupówki, Giewont czy Morskie Oko będą pierwszymi odpowiedziami. W nowym klipie promującym miasto nie zobaczymy jednak stereotypowych obrazków. Zamiast nich jest kultura i przyroda.
REKLAMA
Spot promujący zimową stolicę Polski przygotowała Lokalna Inicjatywa Turystyczna Made in Zakopane. To stowarzyszenie, które postawiło sobie za cel promocję miasta. W klipie "My Passion. Made in Zakopane." Pokazują cały rok w stolicy Tatr.
Mimo że klip trwa niecałe dwie minuty zobaczymy w nim zarówno nawiązania do historii (Rubens wspinający się na góry dla uwiecznienia pejzaży), jak i zupełnie współczesne sceny (zawody rowerów górskich czy targi designu).
Twórcy obrazu chcieli pokazać Zakopane jako miasto żywe przez cały rok. I to nie tylko dzięki imprezom artystycznym, sportowym i kulturalnym, lecz także dzięki "pozytywnie zakręconym" ludziom, których pokazano w klipie.
Napisz do autora: piotr.celej@natemat.pl
