“Gazeta Polska” utuczyła się na dobrej zmianie. Dochody z reklam wzrosły o… 330 procent!
Bartosz Świderski
27 kwietnia 2016, 16:43·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 27 kwietnia 2016, 16:43
“Dobra zmiana” zapanowała także w prawicowych tytułach medialnych, które notują wzrosty dochodów z reklam. Największy odnotowała rzecz jasna “Gazeta Polska”.
Reklama.
W pierwszym kwartale 2016 roku wpływy “GaPola” zanotowały wzrost o prawie 330 proc. – informuje serwis Press.pl, powołując się na dane firmy, która monitoruje wydatki reklamowe w mediach. Inne, kojarzone z prawicą gazety, też nie mają źle. Dochody “Do Rzeczy” wzrosły o 39 proc., a tygodnika “wSieci” o 54 proc..
Trudno nie wiązać tych zwyżek ze zmianą władzy w Polsce. A to dlatego, że prawicowe pisma mogą teraz liczyć na reklamy od państwowych spółek. Jak widać, są one dla prawicowej prasy zbawienne.