
Reklama.
Programy informacyjne w TVP i TVP Info mają coraz gorsze notowania. Wciąż spada liczba telewidzów, zaklinanie rzeczywistości przez prezesa Jacka Kurskiego nic nie daje. Jakiej by nie przyjąć grupy widzów, główny program informacyjny TVP1 zalicza kolejną spektakularna porażkę.
Najchętniej Polacy oglądają „M jak Miłość”, telenowelę emitowaną przez TVP2. Honor „Jedynki” ratuje „Ojciec Mateusz”, który przyciągnął tydzień temu ponad 4 mln telewidzów przed ekrany. W kategorii programów informacyjnych i publicystycznych najpopularniejsze są „Fakty” (TVN), potem „Teleexpress” (TVP1), „Sprawa dla reportera” (TVP1) i „Do zobaczenia w Dwójce” (TVP2). „Wiadomości” są dopiero na piątym miejscu. Przyciągają tylko kilka tysięcy widzów więcej niż „Taniec z gwiazdami”.
źródło: wirtualnemedia.pl
Napisz do autora: pawel.kalisz@natemat.pl