
Reklama.
Główne wydanie „Faktów” obejrzało w kwietniu 3,07 miliona widzów. W zeszłym roku serwis ten oglądało o 123 tysięcy osób mniej. W związku z tym TVN ma obecnie 24,72 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Jak wynika z danych firmy Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla serwisu Wirtualnemedia.pl, „Fakty” awansowały z trzeciego miejsca na pozycję lidera.
Drugie miejsce na podium zajmuje „Teleexpress”. Chociaż widownia dziennika zmniejszyła się aż o 505 tysięcy osób, czyli o 15,11 proc., program wciąż ogląda 2,84 miliona widzów. To nic w porównaniu z „Wiadomościami”, których oglądalność spadła o 21,94 proc., czyli aż o 753 tysięcy widzów.
W kwietniu serwis obejrzało 2,68 miliona osób. Udział „Wiadomości” w rynku nadawczym wyniósł tylko 19,84 proc. - co jest najniższym wynikiem w historii prowadzenia badań telemetrycznych w naszym kraju.
źródło: Wirtualnemedia.pl