
Mariusz Max Kolonko zaskoczył wielu, kiedy ogłosił, że rozważa start na prezesa TVP. "Wprost" postanowił zrobić z tego temat okładkowy, ale nie wyszło. Bo zamiast darmowej reklamy na popularnych profilach społecznościowych Kolonki jest awantura.
REKLAMA
Tygodnik "Wprost" podpadł Mariuszowi Maxowi Kolonce. "Grafomani z "Wprost" publikują wywiad ze mną o prezesurze TVP mimo odmowy na publikacje za złamanie umowy o autoryzacji. Not nice…" – napisał na Twitterze.
Później Mariusz Max Kolonko rozwinął temat pokazując dwie okładki tygodnika: tę, którą autoryzował i tę, którą zdecydowała się opublikować redakcja. Dorzucił też, że "Wprost" zmienia się w gadzinówkę. Z kolei na Facebooku zapowiedział publikację całego wywiadu "bez cięć i cenzury".
Kolonko zapowiedział niedawno, że rozważa start w konkursie na prezesa TVP. Co więcej, chce zrobić z konkursu publiczne widowisko. Zaproponował, by przesłuchania kandydatów były transmitowane na żywo. Później wyboru mieliby dokonać widzowie w głosowaniu SMS. I nie przeszkadza mu, że takiego trybu nie przewiduje ustawa.
Napisz do autora: kamil.sikora@natemat.pl
