Jeśli masz odwagę myśleć, jeżeli nie myślisz tak jak oni - wspieraj TV Republika – takimi hasłami operują m.in. Tomasz Sakiewicz i Ewa Stankiewicz, reklamując "Anty-KOD kartę", czyli kartę umożliwiającą oglądanie stacji w internecie.
W spotach nawołujących do "odKODowania Polski" pojawiają się "Osobowości Stacji" - Piotr Lisiewicz, Dominika Figurska, Ewa Stankiewicz i Tomasz Sakiewicz. Filmiki rozpoczynają się urywkami z marszu KOD i płynnie przechodzą do wystąpień wymienionych. "Jeżeli masz odwagę myśleć, wspieraj Telewizję Republika", "Jeżeli nie myślisz tak jak oni, wspieraj Telewizję Republika", "Kup Anty-KOD Kartę" – słychać.
– Ta inicjatywa to doskonała okazja dla wszystkich, którzy chcą wspierać wolne media w Polsce, stanowiąca zdecydowaną reakcję na działania Komitetu Obrony Demokracji – mówi niezaleznej.pl Sakiewicz. Reklamowanie mocnymi hasłami produktu ma przyciągnąć widownię. Udział stacji w rynku oglądalności - według agencji Nielsen - wyniósł we wrześniu 0,1 proc.