
Najnowszy model smartfona, t-shirt z ulubionym nadrukiem, czy płatki śniadaniowe, które codziennie rano sypiesz do miski – wszystkie te rzeczy, poza tym, że wielu mieszkańców globalnej wioski nie wyobraża sobie bez nich życia, mają jeszcze jedną cechę wspólną: są produktami globalnych marek. Te, które mają największy wpływ na naszą codzienność znalazły się w najnowszym rankingu Interbrand 2016 Best Global Brands.
Misją Huawei jest tworzenie lepiej skomunikowanego świata, którego fundamentem są technologie informacyjno-komunikacyjne, a w szczególności rozwiązania chmurowe, SDN, „Internet rzeczy” oraz sztuczna inteligencja. W naszej strategii biznesowej skupiamy się przede wszystkim na potrzebach naszych klientów, którzy są zawsze na pierwszym miejscu. Dzięki filozofii nastawionej na otwartą współpracę w biznesie możemy wpłynąć na przyspieszenie rozwoju społeczeństwa cyfrowego.
Artykuł powstał we współpracy z Huawei.