Lotos chce, by na stacjach szczególnie mocno eksponowano prawicowe czasopisma i gazety.
Lotos chce, by na stacjach szczególnie mocno eksponowano prawicowe czasopisma i gazety. Fot. Mat. prasowe
Reklama.
Prawicowe media każdego dnia doświadczają na własnej skórze co to znaczy "Dobra Zmiana". A to nowe reklamy od państwowych firm, a to kolejne prenumeraty z urzędów, a to ekskluzywny wywiad z najważniejszymi ludźmi w kraju. Teraz doświadczą kolejnego przywileju.
Takie tytuły jak "Do Rzeczy", "w Sieci", "Gazeta Polska" czy "Nasz Dziennik" będą miały być szczególnie mocno promowane na stacjach Lotosu. Takie polecenie wydał Kierownik Operacyjny, którego maila do podwładnych opublikował portal Trójmiasto.pl.
W piśmie tłumaczy, że to jakie produkty są eksponowane, wpływa na postrzeganie Lotosu przez klientów. Spółka przekonuje, że polecenie lepszego wyeksponowania prawicowych tytułów wynika z potrzeb klientów.
źródło: Trójmiasto.pl

Napisz do autora: kamil.sikora@natemat.pl