LOTTE Wedel i PZL wprowadzają nową platformę komunikacji

Fot. materiały prasowe
Efektem rozpoczętej w styczniu 2017 r. współpracy pomiędzy LOTTE Wedel, a PZL jest wprowadzenie z początkiem września zupełnie nowej platformy kreatywnej.


Bohaterami kampanii są chłopiec i zebra. Postaci inspirowane słynnym przedwojennym plakatem Leonetta Cappiella przemierzają współczesny świat w poszukiwaniu ludzi, którzy utracili dziecięcą radość, a receptą na jej odzyskanie są oferowane przez niecodzienny duet wedlowskie słodycze.

W ramach działań wprowadzających nową platformę komunikacyjną przewidziana jest kampania o szerokim zasięgu, uwzględniająca bardzo rozbudowany media mix. Kampania będzie widoczna w telewizji, radio i prasie. Chłopca na zebrze zobaczymy także na nośnikach OOH, w social mediach i punktach sprzedaży.

Wcześniej, bo już w drugiej połowie sierpnia rozpoczęły się działania w digitalu. Aktywności są oparte na interaktywnych i angażujących formatach, tj. pre roll, display. Powstała dedykowana strona internetowa www.chlopiecnazebrze.wedel.pl, na której znajdują się podstawowe informacje o historii tej kreacji.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
Bella Happy Pants 0 0Wiedza ratuje życie. Tych lekcji z pierwszej pomocy nie możesz pominąć
Subway 0 0Subway przyjazny weganom? Znana sieć podąża za trendami i mocno rozszerza menu
ASZdziennikTefal 0 0Oszustwo w akcji sprzątania parków narodowych. Mieli posprzątać tylko jeden, posprzątają wszystkie
O TYM SIĘ MÓWI 0 0"Przez WOT poczuliśmy się jak śmiecie". Żołnierz mówi, dlaczego jego koledzy rezygnują z wojska
0 0Piękny gest amerykańskiego aktora wobec Piotra Woźniaka-Staraka w Gdyni
0 0Zabawna wpadka Kożuchowskiej. Przyjęła oświadczyny na czerwonym dywanie
0 0O pracy w tym miejscu marzą setki osób. Tylko oferta dla stolarza wzbudziła drwiny
Bella Happy Pants 0 0Mniej powodów do zmartwień. 5 gadżetów – twoje dziecko będzie bezpieczniejsze