Zima trzyma, ale ta kampania polskiej marki przenosi nas do skąpanej słońcem Majorki i beztroskich wakacji
Magdalena Minkina
02 marca 2018, 18:25·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 02 marca 2018, 18:25
Za oknem jeszcze zima, ale my już myślami jesteśmy przy lecie. Trudno nie być, gdy polska marka LOFJU serwuje nam radosną sesję zdjęciową z kwiatowymi motywami, skąpaną w słońcu Majorki. Zobaczcie letnią kolekcję, w której motywami przewodnimi są lekkość, beztroska i dobra zabawa.
Reklama.
Tworzą we dwie i trzeba przyznać, że wychodzi im to znakomicie. LOFJU zalożyły sześc lat temu projektantka Inga Sosna i jej wspólniczka Dominika Krzewińska. To, co wyróżnia projekty dziewczyn, to wysoka jakość tkanin, bogate zdobienia oraz dbałość o detal. Warszawski brand znany jest również z ręcznie wykończonych koronkowych body. Co roku dziewczyny tworzą dwie kolekcje wieczorowych ubrań w krótkich seriach.
Wiosenno-letnia kolekcja inspirowana jest wakacjami vintage. Dziewczyny postawiły na kwiatowy motyw kolekcji, który wtapia się w słoneczny klimat Majorki. Ubrania LOFJU przywodzą na myśl zabawę, beztroskę i cudowny wakacyjny klimat. Kolekcja powstała z takich materiałów, jak m.in. cekiny, koronka oraz tiul.
Radosny, słoneczny i iście wakacyjny klimat na zdjęciach uchwycony został przez Marysię Eriksson. Warto podkreślić, że propozycje polskiej marki pokochały gwiazdy. W sukniach LofJu chętnie fotografują się m.in. Agnieszka Kaczorowska i Karolina Szostak.