O efektywności, botach i współczesnym digital customer na IAB Internet Week

Materiały prasowe
Jaka część reklam naszej marki jest widoczna? Jak bronić się przed botami i innymi zagrożeniami wykorzystując sprawdzone techniki i narzędzia antyfraudowe? Jak planować i efektywnie prowadzić kampanie z udziałem influencerów? Jak zwiększać ruch, klientów, sprzedaż, leady kontaktowe? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci branży marketingu internetowego podczas IAB Internet Week. Wiosenna edycja tego cyklicznego wydarzenia poświęconego nowoczesnym strategiom marketingu online odbędzie się w dniach 9-13 kwietnia br. w Warszawie. Udział w warsztatach jest bezpłatny dla uczestników.

Przez pięć dni, od 9 do 13 kwietnia 2018 roku, w siedzibie IAB Polska eksperci wydawców, agencji, domów mediowych i dostawców technologii specjalizujących się w reklamie interaktywnej będą prezentowali najciekawsze case’y poświęcone nowoczesnym rozwiązaniom i przykładom komunikacji interaktywnej. Nie zabraknie tematów związanych z budowaniem strategii, podnoszeniem efektywności sprzedaży, kosztem konwersji, budowania relacji z klientami i przykładów success stories w docieraniu do klientów w digitalu.

Eksperci opowiedzą o tym, kim jest digital customer i jak tworzyć strategie biznesowe, które uwzględnią jego perspektywę. Omówią jak prowadzić skuteczną komunikację online oraz jak połączyć działania on-line z off-line dzięki transformacji cyfrowej. Podzielą się doświadczeniem dotyczącym budowania local awareness dla aktywacji geotargetowanych, sieci handlowych, franczyz, banków i innych rozproszonych struktur sprzedaży. Zaprezentują również jak pozyskiwać leady przy użyciu formularzy, landing pages, webinarów i social media. Podadzą przykłady dobrych i złych praktyk z wykorzystaniem marketing automation. Jednocześnie zastanowią się nad tym, jaką część ruchu na naszym www stanowią boty oraz na ile nasze reklamy prowokują internautów do korzystania z adblocka.

Uczestnicy spotkania dowiedzą się m.in., jak skutecznie budować kanał marki na platformie YouTube, aby odnieść komunikacyjny sukces i przyciągnąć stałą widownię, która będzie chciała spędzać z marką czas z własnej woli. Warsztaty będą też poświęcone angażowaniu internetowych liderów opinii do działań marketingowych. Eksperci opowiedzą, jak skutecznie planować marketingowe aktywności, które będą wiarygodne dla fanów influencera i jednocześnie będą wpisywać się w charakter marki. Pokażą czym się kierować i jakich błędów unikać nawiązując współpracę z YouTuberami. Przeanalizują też mierzenie efektywności takich działań.


Wśród ekspertów rynku, który podzielą się doświadczeniami podczas IAB Internet Week, znajdą się przedstawiciele: YouLead, Digital Resolution, Cube Group, TalentMedia, They.pl, INIS, OX Media, Novem, Blue 449, Truly, GetResponse, Kamikaze, Netsprint Group, Data Business Intelligence. Spotkanie jest adresowane przede wszystkim do marketerów - managerów i specjalistów marketingu zainteresowanych promowaniem usług z wykorzystaniem narzędzi online, a także agencji i domów mediowych.

Warsztaty są realizowane w ramach działań edukacyjnych IAB, których celem jest przybliżenie tematyki związanej transformacją cyfrową i potencjałem marketingu online. Spotkania z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością, a miejsc brakuje na kilka tygodni przed wydarzeniem. Udział w nim jest bezpłatny dla uczestników. Kolejna edycja Internet Week jest zapowiadana na jesień 2018 roku. Warsztaty są objęte akredytacją DIMAQ. Więcej informacji tutaj.

***
O IAB Polska
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 230 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i promocji. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe, tworzy, prezentuje i wdraża standardy jakościowe. Przygotowuje raporty i badania rynku online, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, MIXX), warsztatów i szkoleń (Internet Week, IABHowTo, FutuLab). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.

IAB Polska działa od 2000 roku, jest częścią struktur światowych organizacji IAB oraz członkiem IAB Europe, Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy oraz Krajowej Izby Gospodarczej.  www.iab.org.pl

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie
Trwa ładowanie komentarzy...