
Reklama.
Najwięcej, bo 200 tys. zł, dostała spółka Level za spoty w radiu, telewizji i internecie poświęcone programowi Rodzina 500+. Ponad 103 tys. zł kosztowała... obsługa fotograficzna wydarzeń z udziałem szefa rządu i ministrów przez rok, począwszy od 1 lutego 2017 r. 7380 zł poszło na jedną sesję fotograficzną premiera Mateusza Morawieckiego, którą wykonał Jakub Szymczuk, osobisty fotograf Andrzeja Dudy.
100 tys. zł dostała Telewizja Polska za ubiegłoroczną obsługę medialną uroczystości obchodów katastrofy smoleńskiej. Prawie 24 tys. zł otrzymała spółka Apostołowie Opinii za raport o profilach KPRM, Beaty Szydło, ministrów i ministerstw na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube, a także przygotowanie prezentacji w zakresie wizerunku w mediach społecznościowych. 150 tys. zł wydano na... kilka filmów i spotów pokazujących pracę premiera i ministrów rządu PiS.
Szefem Kancelarii Premiera do grudnia 2017 r. była Beata Kempa, a od tego czasu jest nim Michał Dworczyk. Dokładne zestawienie wydatków w zakresie PR i marketingu można przeczytać tutaj.
źródło: gazeta.pl