
Poza ceną powinny być wiarygodne, liczne i po drodze, czyli mieć dogodną lokalizację. Ważne jest też to, aby pozwalały na dużą elastyczność, jeśli chodzi o termin odbioru, a także starannie podchodziły do kwestii bezpieczeństwa. Jeśli dodatkowo umożliwiają załatwienie takich codziennych spraw jak zakupy, ich wartość w oczach konsumentów jeszcze bardziej rośnie.
Jak to wygląda w praktyce? Każdy korzystający z usług kuriera DHL Parcel, jeśli nie odpowiada mu termin i miejsce doręczenia przesyłki, może bezpłatnie przekierować ją do Żabki bądź Freshmarketu i tam ją odebrać, wpisując na terminalu płatniczym przy kasie przesłany wcześniej SMS-em kod PIN. Aby wskazać doręczycielowi dogodny dla siebie punkt odbioru, wystarczy wejść na stronę przekieruj.dhlparcel.pl, wpisać otrzymany w powiadomieniu numer paczki i kod PIN, a następnie ustalić nowy termin i miejsce odbioru paczki. Na odbiór przesyłki klient ma 7 dni. Z opcji odbioru w punkcie można też skorzystać już na etapie robienia zakupów, jeśli e-sklep posiada w swoim koszyku taką formę doręczenia. Gdy po odebraniu naszego zamówienia będziemy jednak zmuszeni oddać towar, możemy takiego zwrotu dokonać również w Żabkach i Freshmarketach. Wystarczy, że sprzedawca oferuje zwrot przez DHL Parcel i mamy gotową etykietę, wówczas możemy to zrobić w każdym z 6000 punktów.
Żabka Polska to największa sieć sklepów typu convenience w Polsce, czyli takich, które mają zapewnić klientowi wygodę w dokonywaniu zakupów. Ta koncepcja jest zgodna z naszą strategią rozwoju. Chcemy być dla ludzi partnerem pierwszego wyboru, dlatego podejmujemy kroki, które maksymalnie upraszczają proces odbioru paczek i zwyczajnie ułatwiają życie. Dzięki rozszerzeniu usługi na całą sieć sklepów Żabka i Freshmarket, ponad 80% Konsumentów w całym kraju, w miastach i na obszarach podmiejskich, będzie miało punkt odbioru przesyłki w zasięgu 10 minut drogi, czy to od swojego domu, szkoły czy z pracy. A to wszystko przez siedem dni w tygodniu, w godzinach 6:00-23:00. Dostępnością i komfortem – tym chcemy wyróżniać się na rynku.
Artykuł powstał we współpracy z firmą DHL
