Local Love. Akcja, która wychodzi z założenia, że między tym, co jemy i na czym jemy, musi istnieć harmonia

Marka DUKA oficjalnie zaprezentowała najnowszą, jesienną kolekcję ''Targ warzywny''. Jednocześnie we współpracy z serwisem LokalnyRolnik.pl rusza inicjatywa wspierająca lokalnych rolników i promująca zdrową żywność
Marka DUKA oficjalnie zaprezentowała najnowszą, jesienną kolekcję ''Targ warzywny''. Jednocześnie we współpracy z serwisem LokalnyRolnik.pl rusza inicjatywa wspierająca lokalnych rolników i promująca zdrową żywność Materiały prasowe
Na zdrową żywność panuje moda. Dobra uczta to jednak coś więcej niż tylko jedzenie z górnej półki. Nawet najskromniejsza sałatka smakuje przecież inaczej, gdy jest podawana w eleganckich naczyniach. Harmonijnie łączy ze sobą te dwa światy inicjatywa Local Love, w czym pomaga niewątpliwie branżowy profil jej twórców.


Akcja, organizowana przez serwis społecznościowy LokalnyRolnik.pl oraz markę DUKA (sieć sklepów sprzedających artykuły gospodarstwa domowego oraz elementy wyposażenia wnętrz), skierowana jest do rolników w wybranych miastach Polski. Celem jest promocja regionalnych, niepotworzonych wyrobów z ekologicznych upraw.
Pod hasłem ''Local Love'' z jednej strony budowana jest wśród konsumentów świadomość na temat zdrowej żywności, z drugiej promowana działalność lokalnych gospodarstw – małych rodzinnych przedsiębiorstw oferujących warzywa, owoce, pieczywo czy sery. Akcję zainaugurowano podczas spotkania zorganizowanego w Hali Koszyki przez markę DUKA.

Goście tego wydarzenia mogli nie tylko częstować się zdrowymi warzywnymi przekąskami i świeżymi sokami, ale także zapoznać się z najnowszą, jesienną kolekcją zatytułowaną ''Targ warzywny''. Marka o szwedzkim rodowodzie zaprezentowała bowiem kompletną ofertę produktów przeznaczonych do kuchni i jadalni.
Motywem przewodnim inspirowanej sezonowymi warzywami kolekcji jest bakłażan. Produkty w jesiennych barwach wykonano z drewna, szkła oraz szkliwionej ceramiki. Znajdziemy w niej porcelanowe i ceramiczne naczynia do przygotowywania zapiekanek i zup, a także żakardowe tekstylia z bawełny, reaktywną ceramikę i bogate linie akcesoriów.

Kolekcja, która miała premierę w sklepie DUKA otwartym w industrialnych wnętrzach Hali Koszyki w Warszawie, dostępna jest już we wszystkich sklepach stacjonarnych szwedzkiej marki. Z jej kompletnym asortymentem można też zapoznać się przed ekranem komputera/smartfona, wchodząc na stronę sklepu online.

Artykuł powstał we współpracy z marką DUKA

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
Renault 0 0Łatwiejsza jazda. W tym modelu kierowca poczuje, co to znaczy prawdziwe wsparcie
The Farm 0 0Ta restauracja sprawia, że dla stołecznego łasucha wypad na Warmię i Mazury... przestaje mieć sens
O TYM SIĘ MÓWI 0 0Nie chcemy nudy, chcemy DRAMY. Ten odcinek "Rolnik szuka żony" zaspokoił odwieczną ludzką potrzebę
RECENZJA 0 0Bez coming outu Elsy, ale wciąż "ma tę moc". O "Krainie lodu 2" znów będzie głośno
POLECAMY 0 0Nigdy się nie poddawaj – tego uczy kino. 10 tytułów, które powinien zobaczyć każdy mężczyzna
Volvo 0 0W mieście Volvo ci więcej. Kompaktowy XC40 to SUV gotowy na (prawie) wszystko
0 0Modest Amaro otwiera kolejną restaurację. “To będzie coś unikalnego”
INNPoland 0 0Lodowe księżyce i wiatr słoneczny. Człowiek w kosmosie to nic przy tych misjach