"Jeśli chcemy grać przeciw mężczyznom, jesteśmy szalone". Wyjątkowo mocna reklama Nike

"Dream Crazier" to nowa reklama Nike, która stała się hitem YouTube
"Dream Crazier" to nowa reklama Nike, która stała się hitem YouTube Screen z Nike / YouTube
3,5 mln wyświetleń w niespełna dobę. Taki wynik osiągnęła nowa reklama Nike zatytułowana "Dream Crazier". Spot pokazuje, jak postrzegane są kobiety w sporcie i jak to zmieniło się na przestrzeni lat. Jest zdecydowanie lepiej, ale wciąż nie są traktowane na równi z mężczyznami.



Z reklamy dowiadujemy się, że jeszcze w latach 60-tych udział kobiety w maratonie było "szalonym" pomysłem. Podobnie traktowano trenerki, bokserki czy koszykarki. Musiały się starać bardziej, tylko ze względu na płeć. – Jeśli chcą cię nazwać szalonym, w porządku. Pokaż im, co potrafi szaleniec – to główne motto z filmiku "Dream Crazier".

– Kiedy okazujemy emocje, mówi się, że dramatyzujemy. Jeśli chcemy grać przeciwko mężczyznom, jesteśmy szalone. Jeśli marzymy o równych szansach, mamy urojenia. Kiedy jesteśmy zbyt dobre, "coś jest nie tak z nami". A jeśli się wkurzamy, jesteśmy histeryczkami, irracjonalne albo jesteśmy po prostu szalone – słyszymy w spocie. Narratorką jest utytułowana tenisistka Serena Williams. Reklama miała premierę w czasie 91. gali rozdania Oscarów. To kontynuacja spotu z zeszłego roku, zatytułowanego "Dream Crazy". Nike pokazał w nim sportowców, którzy osiągnęli wiele pomimo przeciwności losu. Wśród nich były właśnie siostry Williams, który wychowywały się w niebezpiecznej dzielnicy.
Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
WYBORY2019 0 0W mediach Rydzyka przedwyborczy post. "Wystarczy nie jeść dzień, żeby uchronić ojczyznę przed złem"
0 0Chcą zlikwidować MEN. Macie dość chaosu PiS? Program Konfederacji o edukacji to dopiero rewolucja
Coca-Cola 0 0Jak uczyć dzieci chronić środowisko, czyli czy najmłodsze pokolenie uratuje świat
Duka 0 0Szwedzki przepis na spotkanie. “Krog” to kolejne modne słowo ze Skandynawii