SHOWROOM, platforma zajmująca się sprzedażą i promocją polskich marek odzieżowych i projektantów zorganizował cykl wykładów poświęconych problemom krajowego biznesu modowego. Piotr Zachara, redaktor naczelny magazynu InStyle opowiedział gościom spotkania, dlaczego polskie magazyny mody nie promują młodych projektantów. W polskiej prasie nie ma miejsca dla modowej niszy. Magazyny utrzymują się głównie z reklam, od których są uzależnione, a polskich projektantów nie stać na reklamy. Dlatego promuje się przede wszystkim duże marki mające pieniądze. Ludziom związanym z modą może się oczywiście wydawać, że skoro mamy tylu młodych zdolnych projektantów, to należy ich promować. Niestety, rzeczywistość to nie social media. To, że grupa znajomych polubi nasz fanpage nie oznacza, że kolekcja się sprzeda. Potencjalni klienci to ludzie, którzy chodzą do centrów handlowych i szukają produktów, o których usłyszeli w telewizji śniadaniowej, albo zobaczyli je u sąsiadki.