National Sales Congress po raz trzeci na Narodowym. Motyw przewodni ma wiele wspólnego ze sportem

National Sales Congress na Narodowym - w tym roku pod hasłem Mistrzowskie Strategie Sprzedaży
National Sales Congress na Narodowym - w tym roku pod hasłem Mistrzowskie Strategie Sprzedaży Fot. materiały prasowe
National Sales Congress to wydarzenie, które powinien śledzić każdy, kto zawodowo związany jest z branżą sprzedażową. 26 września na stadionie PGE Narodowy odbędzie się jedno z największych w Polsce spotkań praktyków biznesu. Zapisy już się rozpoczęły.


Tegoroczna edycja National Sales Congress będzie przebiegać pod hasłem “Mistrzowskie Strategie Sprzedaży”. Skojarzenia ze światem sportu są wskazane: istotną częścią wydarzenia będzie poświęcona zagadnieniu motywacji oraz technikom jej utrzymania na wysokim poziomie. Okazuje się, że te sportowe z powodzeniem znajdują zastosowanie również w świecie biznesu.

O słuszności tego stwierdzenia będzie przekonywał Karol Bielecki - legenda polskiej piłki ręcznej, uczestnik Igrzysk Olimpijskich, wicemistrz świata. W części poświęconej motywacji weźmie udział również Jacek Walkiewicz - psycholog i jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców.
26 września na Narodowym poruszany będzie jednak znacznie szerszy wachlarz zagadnień. Wydarzenie zostało podzielone na pięć bloków tematycznych, podczas których odbędą się zarówno prelekcje praktyków biznesu, jak i trening umiejętności praktycznych.

Pierwszy blok to Kongres sprzedażowy. Na agendzie tej części wydarzenia znajdą się tematy z dziedzin takich jak social selling, skalowania sprzedaży B2B, cold calling czy sposoby komunikacji z klientem.

Na liście prelegentów znaleźć można takie nazwiska, jak Nikolay Kirov - wykładowca na studiach MBA, doradca w zakresie negocjacji, budowania relacji w biznesie i rozwoju, Marek Skała – trener warsztatowy, który od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów, czy Olga Kozierowska - bizneswoman, dziennikarka, działaczka społeczna, trenerka i mentorka. Założycielka pierwszej w Polsce organizacji działającej na rzecz przedsiębiorczości kobiet.


Kongres Managerów, czyli drugi blok wystąpień, dedykowany jest osobom z doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą i zespołami handlowymi. Swoim doświadczeniem podzielą się między innymi Bogdan Sosnowski, który 11 lat zarządzał kanałem zewnętrznych doradców biznesowych firmy PLAY (P4 Spóka z o.o.), Radosław Żemło - Dyrektor Sprzedaży w Grupie Pracuj, Natalia Bogdan - założycielka międzynarodowej firmy rekrutacyjnej Jobhouse, Zbigniew Wierzchołowski – Dyrektor Departamentu Sprzedaży Regionalnej i SME W Ringier Axel Springer Polska i Barbara Piasek - seryjny przedsiębiorca z wcześniejszym 10-letnim doświadczeniem korporacyjnym.

Formuła jesiennej edycji Kongresu została poszerzona o debatę NSC Best Practices. Dyskusja będzie ostatnim etapem programu „The Best Sales Director”. Wśród poruszanych kwestii z pewnością znajdą się trendy i innowacje w sprzedaż oraz ich zastosowanie w praktyce, relacje na liniii marketing - sprzedaż oraz rozwiązywanie spornych kwestii na linii handlowiec - manager/ dyrektor.

W trakcie Kongresu będzie można wziąć udział w warsztatach networkingowych. Efektywne metody budowania sieci kontaktów przedstawi, a następnie pomoże wdrożyć Artur Sójka - praktyk i trener z zakresu sprzedaży, ze szczególnym uwzględnieniem sprzedaży relacyjnej i rekomendacji. Grzegorz Turniak wraz z Akademii Rekomendacji pomoże natomiast przetestować w praktyce zasadę “6 stopni oddalenia”.
Uczestnicy Kongresu otrzymają certyfikaty sygnowane przez partnerów merytorycznych wydarzenia: Koźmiński Executive Business School – lidera programów MBA w Polsce oraz Kirov Strategic Negotiators - wiodącą w Polsce firmę szkoleniowo-konsultingową specjalizującą się w programach rozwoju umiejętności miękkich i strategicznych. Partnerem Kongresu jest firma RE/MAX - światowy lider na rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami.

Pełna agenda wydarzenia dostępna jest na: www.nationalsales.pl/kongres-nsc-program

Artykuł powstał we współpracy z National Sales Congress.

Znajdź nas na Znajdź nas na instagramie

Oceń ten artykuł:

Trwa ładowanie komentarzy...
0 0O pracy w tym miejscu marzą setki osób. Tylko oferta dla stolarza wzbudziła drwiny
Bella Happy Pants 0 0Mniej powodów do zmartwień. 5 gadżetów – twoje dziecko będzie bezpieczniejsze
0 0Powiedzieli "sprawdzam". Oto, co się stało ze 100 obietnicami partii Kaczyńskiego
0 0Przestajemy wierzyć, że może być inaczej. Polacy wiedzą, kto wygra wybory
WYBORY2019 0 0Pozwolił powiesić plakaty kandydata PiS i teraz żałuje. "Popełniłem błąd i właśnie za niego płacę"
0 0Parodiował niepełnosprawnych? Pszoniak: Trzeba się puknąć w głowę!