W chwili, kiedy powstaje ten artykuł #SilniRazem został dodany do przeszło 22,3 tysiąca wpisów na Twitterze. Jest to najpopularniejsze hasło w polskich mediach społecznościowych. Nic więc dziwnego, że PiS tak zareagowało, kiedy Koalicja Obywatelska użyła go na swoim wyborczym busie.
Hasztag #SilniRazem stał się elementem kampanii wyborczej Koalicji Obywatelskiej. Jej politycy wykorzystali go na busie wyborczym, którym potem ruszyli w trasę. W mediach społecznościowych hasło to kojarzone jest głównie ze zwolennikami opozycji i przeciwnikami obozu "dobrej zmiany", którzy są bardzo liczni.
Tylko w poniedziałek do godziny 18.00 powstało ponad 22 tysiące wpisów, które zawierają #SilniRazem, co w sposób bardzo wyraźny przekłada się na kampanię KO w terenie. Widzą to również osoby, które posługują się w mediach społecznościowych tym hasztagiem.
"#SilniRazem najpopularniejszym hasztagiem na polskim TT. Zainteresowanie opozycji i atak polityków PiS oraz prorządowych mediów wzmacnia naszą inicjatywę. Mamy siłę żeby zmienić Polskę" – czytamy w jednym z wpisów z #SilniRazem.
Nic więc dziwnego, że ruch KO wywołał taki atak frustracji po stronie "dobrej zmiany". Tymczasem bus już ruszył w drogę i zaliczył wizyty w pierwszych miejscowościach, o czym na Twitterze poinformował szef sztabu Koalicji Krzysztof Brejza.