
Coraz częściej słyszymy głosy, że mamy w Polsce rynek pracownika. Dobra koniunktura gospodarcza i rekordowo niskie bezrobocie cieszą nie tylko etatowców czy zleceniobiorców. Z sytuacji na polskim rynku pracy zadowolone są również wiodące portale rekrutacyjne, które w tym roku zanotowały aż 9-proc. wzrost popularności wśród internautów.
Poza faktem, iż kandydaci z roku na rok są coraz bardziej świadomi w kontekście wyboru swojego wymarzonego/pożądanego pracodawcy, szukają takich ofert, które będą unikalne, które będą stanowiły o wyjątkowości pracodawcy. Portale pracy są wciąż niesłabnącym źródłem danych o pracodawcach – od często rozbudowanych profili, które nierzadko potrafią być świetną alternatywą dla stron karierowych, po prezentację aktualnych ofert pracy z bezpośrednimi odnośnikami do innych ciekawych źródeł o firmie (np. film na YouTube), czy również do bezpośredniego kontaktu z samym rekruterem.
Artykuł powstał we współpracy z GoWork.
