Sprytni konsumenci wiedzą, że sprawdzonym patentem na oszczędzanie jest kupowanie rzeczy przeznaczonych na dany sezon w okresie go poprzedzającym. Innymi słowy, tańsze zakupy na jesień i zimę zrobimy latem, a na wiosnę – zimą. Z tego powodu np. okna opłaca się kupować w listopadzie czy grudniu, czyli w czasie, gdy raczej nie przeprowadza się remontów.
Na takiej przedsezonowej sprzedaży korzystają nie tylko kupujący, którzy mogą przebierać w najróżniejszych promocjach, ale także marki, ponieważ dzięki wprowadzeniu obniżek mogą liczyć na większe zainteresowanie swoim asortymentem. Potencjał takiego modelu działania dostrzega chociażby marka OKNOPLAST, która jak co roku rusza z zimową akcją promocyjną.
4 listopada wystartowała Największa Promocja w Roku podkrakowskiego przedsiębiorstwa. W bardzo atrakcyjnych cenach można znaleźć wszystkie kategorie produktów – okna, drzwi, drzwi tarasowe, rolety, a także nowość w portfolio marki, czyli bramy garażowe. Poza obniżkami firma zadbała też o zachęcające dla konsumentów warunki promocji.
Po pierwsze, zimowa akcja OKNOPLAST rządzi się zasadą, że każdy, kto zdecyduje się na większe zakupy, zostanie dodatkowo nagrodzony. Jak to wygląda w praktyce? Otóż im więcej kategorii produktów nabędzie konsument, tym większy otrzyma rabat. W ten sposób polska marka otwiera się na potrzeby tych, którzy szukają kompleksowych ofert.
– Co roku nasza promocja zimowa cieszy się ogromnym zainteresowaniem, a klienci czekają na nią, ciekawi tego, co dla nich przygotowaliśmy. W tym roku postawiliśmy na pakiety. Im więcej produktów klient zdecyduje się kupić, tym otrzyma korzystniejszą cenę – tłumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.
Producent stolarki okienno-drzwiowej pomyślał też o wygodzie osób remontujących swoje domy czy mieszkania. Zdając sobie sprawę, że kupowane przed sezonem okna czy drzwi to nie ubrania, które można przechować w szafie, wprowadził opcję "zamów teraz, odbierz później". Przykładowo, po odbiór okien zakupionych w grudniu można umówić się na marzec 2020 roku.
Promocją zimową objęte są produkty firmy w wybranych kolorach. Wśród dostępnego po obniżonych cenach asortymentu znalazły się m.in. ekologiczne okno Prismatic, nowoczesna brama garażowa Dekedo, najcieplejsze okna z serii Winergetic, wpuszczające więcej światła systemy okienne Pixel i Prolux oraz znane z dużych przeszkleń drzwi tarasowe HST.
– Zgodnie z naszą strategią dokładamy wszelkich starań, aby produkty OKNOPLAST były komplementarne. Dzięki temu klienci mogą kupić okna, drzwi, rolety, drzwi tarasowe czy bramy garażowe, które nie tylko będą do siebie idealnie pasowały, ale także stworzą oryginalną, spójną przestrzeń mieszkania czy domu – komentuje dyrektor marketingu.
Każdy szukający porady, jakie rozwiązania będą najbardziej odpowiednie do stworzenia idealnej przestrzeni w czterech ścianach i które z nich najlepiej się ze sobą uzupełniają, może poprosić o pomoc ekspertów OKNOPLAST. Związana z promocją akcja organizowana jest bowiem we wszystkich salonach sprzedaży, jakie działają pod szyldem polskiej marki.
Promocja zimowa OKNOPLAST rozpoczęła się 4 listopada i kończy 15 grudnia 2019. Jej szczegółowe warunki poznać można w salonach sprzedaży na terenie całej Polski. Oczywiście szczegóły są również dostępne w internecie – marka uruchomiła specjalną stronę z dokładnymi informacjami i listą produktów oferowanych po obniżonych cenach.