
Walka z dumpingiem
Włodzimierz Kolat z WIT odpowiada, że Izbie chodzi tylko o dobro klientów: – Nasze ostrzeżenie dotyczy przede wszystkim firm oferujących czartery i wycieczki lotnicze, sprzedających na Grouponie swoje produkty po dumpingowych cenach. Często są to nowe na rynku podmioty, które tylko w ten sposób są w stanie wyprzedać miejsca na swoich wycieczkach. Nie należy im ufać – mówi Kolat.
Redakcja “Wiadomości Turystycznych” – czasopisma, które opublikowało treść listu WIT na swoim profilu na Facebooku, nie chciała komentować sprawy. Dziennikarka z którą rozmawialiśmy nie zdradziła, czy redakcja popiera stanowisko Izby.
Czytaj: Bezpieczeństwo kosztuje (o upadających biurach podróży)
“Aż spojrzałem na kalendarz czy to aby nie Prima Aprilis - ale cholera, dziś 5 września...”
Z drugiej strony, pojawiły się też takie głosy:
“Moim zdaniem zakupy grupowe chcąc niechcąc są wyznacznikiem problemów sprzedaży swojej oferty. Biorąc pod uwagę marże tych firm nie da się zarobić a jedynie promować produkty. Mali organizatorzy nie mają na to szans i mają złudne nadzieje. Osobiście nie polecam biur które się tam promują.”