Przedstawiciele polskich agencji interaktywnych ocenili dla serwisu wirtualnemedia.pl iPadowe edycje największych tygodników. Na czele zestawienia “Newsweek” i “Polityka”. Listę zamykają “Uważam Rze” i “Angora”.
Zapytani przez wirtualnemedia.pl eksperci byli zgodni co do tego, że wydawcy polskich tygodników nie wykorzystują możliwości, jakie daje iPad.
Najwyżej oceniony został “Newsweek”, którego elektroniczne wydanie na tablet firmy Apple wyposażono m.in. w multimedia, galerie zdjęć oraz spis treści odsyłający do konkretnych artykułów. Ekspertom nie spodobał się jednak w tabletowym “Newsweeku” brak opcji wyświetlania pionowego.
Drugie miejsce na podium zajęła “Politytka”.
Następne na liście uplasowały się “Wprost” oraz “Przekrój”, a najgorsze noty zebrały “Uważam Rze” i “Angora”. iPadowe aplikacje tych dwóch ostatnich tytułów eksperci zapytani przez redakcję Wirtualnych Mediów określili jako “zwyczajne czytniki PDF”, wyjątkowo nieprzyjazne dla fanów technologicznych nowinek.
Mają funkcjonalności zwykłego pliku PDF, nie oferują ani materiałów dodatkowych ani linkowania między artykułami. Niewiele jest też takich, które integrują się z systemem w sposób, jaki został do tego przewidziany - większość tworzy własne aplikacje, idąc tym samym trochę w poprzek polityki Apple i wygody użytkownika CZYTAJ WIĘCEJ
Seweryn Stroiński
Netizens Peppermint
Jest wykonana przyzwoicie, jednak stopień dopracowania i atrakcyjności multimediów wypada nieco słabiej niż w przypadku „Newsweeka” czy „Wprost” CZYTAJ WIĘCEJ