Niestety, redakcje polskich tygodników nie przywiązują dużej wagi do wydań przeznaczonych na iPady.
Niestety, redakcje polskich tygodników nie przywiązują dużej wagi do wydań przeznaczonych na iPady. Aaron Amat / Shutterstock.com
Reklama.
Zapytani przez wirtualnemedia.pl eksperci byli zgodni co do tego, że wydawcy polskich tygodników nie wykorzystują możliwości, jakie daje iPad.
Jan Namedyński
Red8 Digital

Mają funkcjonalności zwykłego pliku PDF, nie oferują ani materiałów dodatkowych ani linkowania między artykułami. Niewiele jest też takich, które integrują się z systemem w sposób, jaki został do tego przewidziany - większość tworzy własne aplikacje, idąc tym samym trochę w poprzek polityki Apple i wygody użytkownika CZYTAJ WIĘCEJ


Najwyżej oceniony został “Newsweek”, którego elektroniczne wydanie na tablet firmy Apple wyposażono m.in. w multimedia, galerie zdjęć oraz spis treści odsyłający do konkretnych artykułów. Ekspertom nie spodobał się jednak w tabletowym “Newsweeku” brak opcji wyświetlania pionowego.
Drugie miejsce na podium zajęła “Politytka”.
Seweryn Stroiński
Netizens Peppermint

Jest wykonana przyzwoicie, jednak stopień dopracowania i atrakcyjności multimediów wypada nieco słabiej niż w przypadku „Newsweeka” czy „Wprost” CZYTAJ WIĘCEJ


Następne na liście uplasowały się “Wprost” oraz “Przekrój”, a najgorsze noty zebrały “Uważam Rze” i “Angora”. iPadowe aplikacje tych dwóch ostatnich tytułów eksperci zapytani przez redakcję Wirtualnych Mediów określili jako “zwyczajne czytniki PDF”, wyjątkowo nieprzyjazne dla fanów technologicznych nowinek.
Więcej na: wirtualnemedia.pl