Przyzwyczailiśmy się do tego, że w polskiej modzie zwykle coś utyka. A to design, a to poziom wykonania czy dostępność ubrań. Nie wspominając już o prowincjonalnych celebrytach, psujących wizerunek mody. Prawie zawsze trzeba przymknąć na coś oko. Marka U to zmienia!
W Warszawie, w domu handlowym przy ulicy Mysiej 3, otwarty został butik U.
Markę U – UNIVERSAL CLOTHING COMPANY, charakteryzuje wyrafinowana prostota, połączona z gustownym streeatwearem. Wyrafinowanie przejawia się nie tylko w urzekającej prostocie, ale także w bardzo wysokiej jakości włoskich tkanin oraz doskonałym wykonania ubrań. Do tego dochodzi perfekcja w wyłapywaniu tendencji ulicznych i elemantów z najnowszej historii mody – chodzi głównie o trendy i tendencje z lat 90. i dwutysięcznych.
Markę stworzył Rafał Antos i Don-Alvin Adegeest. Rafał w szalonych latach 90. robił karierę w stołecznych agencjach reklamowych. Później wyjechał do Amsterdamu, gdzie skończył Rietveld Academie i zaczął podróżować po Europie. Pracował m.in. dla domów mody Moschino (projektował nadruki), Armani (pracował nad linią męską), a także dla modowego koncernu GAP. Z kolei Don-Alvin Adegeest, związany niegdyś ze słynnym koncernem modowym LVMH i marką Marc by Marc Jacobs (wprowadzał ją do Europy), zajmuje się promocją i marketingiem U.
Marka Upowstała w 2010 roku w Los Angeles, a jedną z inspiracji Rafała Antosa jest styl kalifornijskich dzieciaków – beach punków, deskorolkowców, surferów...
W jesienno-zimowej kolekcji męskiej pojawiły się m.in. nieśmiertelne koszule w kratę i parki z moro nadrukiem, a także krótkie kurteczki z meltonu.
Wełniane parki, zgrabne kurtki basketballówki i lekko rozkloszowane miniówy oraz ażurowe golfy - to hity z damskiej kolekcji.