
40 lat temu kobiety w zarządach spółek były mrzonką. Dziś ze zdumieniem przeczytałem temat główny "Press" pt. "Niewiele kobiet w kierownictwach największych polskich mediów". Odkąd pamiętam w Grupie naTemat to zawsze kobiet było więcej – także na kierowniczych stanowiskach. I to jest super – głównie dlatego, że płeć w tych rekrutacjach czy awansach nigdy nie miała znaczenia. Liczyły się kompetencje i... po prostu tak wyszło. A dziś kobiety słusznie i w dobrej sprawie protestują.
Wśród kierujących największymi polskimi mediami niewiele jest kobiet. Pokutuje pogląd: pozwólmy kobietom pracować na stanowiskach dziennikarskich, ewentualnie na nie za wysokim kierowniczym, niech się wykażą.
Czytaj więcej
2. Redaktor naczelny Grupy naTemat: mężczyzna
3. Dyrektor strategii i rozwoju: kobieta
4. Dyrektor biura reklamy: kobieta
5. Doradca zarządu: kobieta
6. Dyrektor produkcji: kobieta
7. Head of content: mężczyzna
8. Head of wideo: mężczyzna
9. Redaktor prowadząca INNPoland: kobieta
10. Redaktor prowadząca MamaDu i dadHero: kobieta
11. Redaktor prowadzący ASZdziennik: mężczyzna
