Drogeryjne półki aż uginają się od produktów do makijażu, pielęgnacji czy higieny. Ale które z nich kobiety kupowały najczęściej? Oto lista marek, których produkty zachwyciły najbardziej w 2020 roku.
W naTemat jestem dziennikarką i lubię pisać o show-biznesie. O tym, co nowego i zaskakującego dzieje się u polskich i zagranicznych gwiazd. Internetowe dramy, kontrowersyjne wypowiedzi, a także ciekawostki z życia codziennego znanych twarzy – śledzę je wszystkie i informuję o nich w swoich artykułach.
Napisz do mnie:
weronika.tomaszewska@natemat.pl
Za pielęgnacja ciała odpowiada wiele rodzajów kremów. Te do skóry twarzy, stóp czy rąk to jedne z wielu. W sklepach możemy spotkać kremy nawilżające, odżywcze, przeciwzmarszczkowe czy ujędrniające. Jednak to nie jedyne artykuły proponowane przez drogerie, odpowiadające za naszą pielęgnację.
Kobiety zaopatrują się także w takie produkty jak mleczka oczyszczające, sera nawilżające, peelingi, toniki, maski czy specjalne oleje. Spośród wielu ofert wybierają te najbardziej polecane, które zostały już przetestowane i są dobrze się sprawdzają.
Raport Brand Footprint Kantar Worldpanel 2020 wskazuje, że kobiety najczęściej kupowały kosmetyki pielęgnacyjne Nivea w minionym roku. Najbardziej popularny jest krem nawilżający w charakterystycznym niebieskim opakowaniu.
Jednak Nivea nie ogranicza swojej oferty tylko do kremów. W drogeriach możemy spotkać szampony, płyny do demakijażu, pomadki ochronne, peelingi, mleczka czy żele. Badania pokazują, że ponad 50 proc. gospodarstw domowych ma produkty tej firmy.
Kolejne marki kosmetyczne, które znalazły się w rankingu najpopularniejszych kosmetyków w Europie to firma Colgate, jako druga marka. A za nim: Dove, Garnier, Always, Gillette, Rexona, Oral-B, Palmolive i Schwarzkopf.
Z kolei platforma "Cosmetify" przygotowała ranking najchętniej kupowanych kosmetyków do makijażu na świecie w 2020 roku. Pierwsze miejsce zajęły artykuły wyprodukowane przez markę Huda Beauty, co dla wielu może nie być zaskoczeniem, ponieważ jej profil na Instagramie obserwuje blisko 48 mln osób.
To marka, która zyskała popularność na całym świecie. Huda Kattan właścicielka firmy zachwyciła swoimi produktami niejedną kobietę. Od przepięknych niespotykanych jak dotąd cieni, po podkłady, pudry, bronzery, rozświetlacze czy szminki.
Kolejne miejsca w rankingu zajęły: Anastasia Beverly Hills, Mac, The Body Shop, florence, L'oreal Paris, a następnie Yves Rocher.