
Reklama.
Lidla ma jedną zasadniczą przewagę nad sieciówkami ubraniowymi. Jest nawet tam, gdzie do najbliższego sklepu H&M trzeba jechać 60 kilometrów. Tym większą gratką są modne ubrania, które od czasu do czasu pojawiają się w ofercie popularnego dyskontu.
Czytaj także: Im dalej do Ikei, tym bliżej do Pepco. Popularność sieci wśród Polek to już kulturowy fenomen
Z całą pewnością jednym z mrocznych obiektów pożądania będzie tym razem czarna sukienka za 49,99 złotych.
Tubowaty, opinający fason z fakturą w poziome pasy optycznie wyszczupla, a długość 7/8 i półgolf to bez wątpienia wciąż bardzo mocno trzymający się trend.
Plusem sukienki z oferty sklepu jest też łatwość zestawienia jej z dodatkami właściwie w dowolnym stylu. Z tego powodu czarna sukienka równie dobrze sprawdzi się do pracy, na weekendowe zakupy, a ze szpilkami i biżuterią nawet na elegantsze okazje.
Do sklepów sukienki mają trafić 8 lutego tego roku, razem z kolekcją wiosenną. Sukienka z Lidla będzie dostępna w trzech rozmiarach: S, M i L.