Toni Kroos, Harry Kane, Raphael Varane, Sergi Roberto, Radamel Falcao. Tych piłkarzy zobaczymy nie tylko na boiskach stadionów organizujących mecze, ale także w telewizji czy w internecie w spotach o "aromatycznym" wydźwięku. Piątka zawodników wzięła bowiem udział w inspirującej kampanii "Unite to Celebrate", która sportowe emocje łączy z legendarnym stylem marki BOSS.
Wizytówką wymyślonej przez BOSS Parfums kampanii piłkarskiej jest trzydziestosekundowy film nakręcony w konwencji czarno-białej przez francuskiego reżysera Romaina Chassainga. Ubrani w garnitury BOSS zawodnicy – niemiecki pomocnik Toni Kroos, angielski napastnik Harry Kane, francuski obrońca Raphael Varane, hiszpański pomocnik Sergi Roberto oraz kolumbijski napastnik Radamel Falcao – wychodzą na murawę i wspólnie pokonują przeszkodę w postaci ciągle poruszającego się boiska.
W założeniu twórców produkcji pięciu rozpoznawalnych piłkarzy ma reprezentować współczesnego mężczyznę. Kim jest ów "Man of Today"? Otóż jest on przede wszystkim ambitny, uczciwy, wierny swoim ideałom i pełen pasji. Jednocześnie wykazuje skłonność do współpracy w myśl przekonania, że droga do sukcesu wiedzie nie tylko przez indywidualne wyczyny i osiągnięcia, ale także przez jedność i pracę zespołową.
Przemawiający sportowym językiem spot kończy się wspaniałym golem, po którym następuje prezentacja nowej wody perfumowanej BOSS Bottled United. Przy okazji świętowania inauguracji sezonu piłkarskiego 2021, znany producent perfum postanowił wypuścić na rynek zapach dla mężczyzn, inspirowany piłką nożną i ideą celebracji wielkich sportowych wydarzeń.
Głęboko męski, orientalno-aromatyczny zapach ma w sobie nuty cytrusów, mięty zielonej i pieprzowej, południowoafrykańskiego bukko brzozowego, czerwonej pomarańczy oraz kłącza irysa. Wśród nut drzewnych dominują wetiwer, paczula i cashmeran. Perfumowana woda łączy w sobie świeżość sportowego zapachu z miejskim ciepłem i elegancją, z której na całym świecie słynie niemiecka marka.
Na półki perfumerii BOSS Bottled United trafia we flakonie z błyszczącym metalicznym wykończeniem, który zamknięto w odświeżonym opakowaniu zewnętrznym w kolorze matowej czerni ze srebrnym wytłoczeniem. W tym przypadku inspiracją dla butelki na męskie perfumy były sportowe trofea. Flakon ma też wywoływać u odbiorców skojarzenia z uroczystościami, podczas których wręczane są piłkarzom tytuły i nagrody.
Nowa woda perfumowana, tak samo, jak dedykowana jej kampania "Unite to Celebrate", ma wyrażać moc wspólnego świętowania. Nadane inicjatywie hasło zachęca wszystkich, zawodników i kibiców, do jednoczenia się w przeżywaniu radości. Trwające Mistrzostwa Europy w piłce nożnej są doskonałą okazją do dzielenia się tymi pozytywnymi emocjami przy zachowaniu ducha sportowej rywalizacji.
Woda perfumowana BOSS Bottled United dostępna jest w sieci perfumerii Douglas i Sephora. Można ją też zamówić za pośrednictwem oficjalnych stron internetowych tych kosmetycznych sklepów. Przeznaczony dla mężczyzn zapach został udostępniony w następujących pojemnościach: 50 ml, 100 ml i 200 ml.