Quebonafide ma wielkie serce. Wspiera reprezentację Polski w piłce nożnej
Quebonafide ma wielkie serce. Wspiera reprezentację Polski w piłce nożnej Fot. Grażyna Marks / Agencja Gazeta

"Z okazji Mistrzostw Europy w piłce nożnej przygotowaliśmy niespodziankę dla fanów futbolu i muzyki" – czytamy na Facebooku wytwórni QueQuality, założonej przez słynnego Quebonafide. Okazuje się, że raper zaangażował się w pomoc niewidomym piłkarzom. Dzięki jego wsparciu będą mieli szansę wyjechać na mistrzostwa Europy w piłkę nożną.

REKLAMA
Quebonafide, czyli Kuba Grabowski z Ciechanowa nigdy nie ukrywał, że poza muzyką jest wiernym kibicem i zapalonym widzem futbolowych rozgrywek. W przeszłości sam próbował swoich sił na boisku.
Raper uznał, że turniej Euro 2020 jest dobrą okazją, aby znowu zrobić coś życzliwego dla potrzebujących. Artysta zainicjował specjalną akcję, która łączy przyjemne z pożytecznym. Celem jest wsparcie reprezentacji Polski w piłce nożnej osób niewidomych w przygotowaniu do Mistrzostw Europy w Bukareszcie.

Quebonafide znowu pomaga. Teraz wesprze niewidomych piłkarzy

O akcji poinformowano na łamach strony wytwórni QueQuality. "Na stronie właśnie uruchomiliśmy przedsprzedaż piłkarskich koszulek z logo QueQuality. Są to solidnie uszyte sportowe t-shirty z lekkiego i przewiewnego materiału. W pracach nad projektem koszulki wzięły udział dzieciaki z Akademii Piłkarskiej Orzeł Źlinice. Zamówienia na t-shirty zbieramy tylko przez najbliższy tydzień" – brzmi komunikat.
T-shirt wspierający akcję to koszt 169 złotych plus przesyłka. Można zakupić go w różnych rozmiarówkach w sklepie QueShop.pl TUTAJ.
Firma należąca do Quebonafide przeznaczy cały dochód plus dołoży dodatkowe 10 proc. na wsparcie niewidomych sportowców. "Zachęcamy Was również do wspierania tej inicjatywy" – zaapelowali.
Warto wspomnieć, że to raper nieraz wyciągał pomocną dłoń i okazywał złote serce. Od maja jest sponsorem drużyny Orzeł Źlinice. Wytwórnia wsparła zawodników finansowo i zafundowała im sportowe koszulki. Co więcej, wcześniej dał 40 tysięcy złotych Placówkce Wsparcia Dziennego w Ciechanowie i ufundował zagraniczne wakacje tamtejszym dzieciom. Swego czasu miał przekazać na cele charytatywne także milion złotych zarobiony w reklamie.
Czytaj także:
logo