Okładka "Newsweeka"
Okładka "Newsweeka" Fot. Newsweek Polska

Amerykański "Newsweek" przenosi się do internetu, a polski rośnie w siłę w papierze. W najnowszym rankingu sprzedaży tygodników może się pochwalić największym wzrostem. Liderem wciąż jest "Gość Niedzielny".

REKLAMA
Z wynikiem sprzedaży na poziomie 135 134 egz. (20 proc. w górę w porównaniu z ubiegłym rokiem) "Newsweek" zajął trzecie miejsce w rankingu. W sierpniu najlepszy wynik zanotował "Gość Niedzielny" (139 523 egz.), a na drugiej pozycji znalazła się "Polityka" (138 058 egz.).
Z pozycji lidera na czwarte miejsce spadł tygodnik "Uważam Rze". Jego sprzedaż ogółem zmalała o 6,28 proc. do 132 489 egz.
Wirtualnemedia.pl

Tygodnik ten w czerwcu br. podniósł cenę z 2,90 zł do 3,90 zł, ale kosztuje i tak mniej niż „Newsweek” czy „Polityka” ukazujące się cały czas w cenie 5 zł. CZYTAJ WIĘCEJ


Źródło: Wirtualnemedia.pl