
Reklama.
Portugalska Biedronka przez lata kształtowała wśród Polaków mit, że jest najtańsza. Jednak tym razem analiza koszyka zakupowego wykazała, że to we francuskim Auchan zostawimy przeciętnie najmniej, jeśli robimy takie same zakupy. Badania koszyka zakupowego przeprowadziła ASM Sales Force Agency
Chodzi o ceny nabiału, mięsa, wędlin, napoi, słodyczy, alkoholi, chemii domowej oraz kosmetyków. Sprawdzono oferty 11 sieci handlowych, poza wymienionymi także Carrefour, E. Leclerc, Intermarché, Kaufland. Lidl, Makro, Selgros, Tesco oraz najpopularniejsze sklepy internetowe.
Średnia cena koszyka zakupowego w maju wyniosła 227 zł 19 groszy. Najwięcej wydawaliśmy przez internet – 260 zł. Za to najmniej – właśnie w Auchan. Trzeba było tam zapłacić 210 zł i 52 grosze. Zakupy w Biedronce wyniosły 226 zł 39 groszy, a w Lidlu – 229 zł i 38 groszy. Co ciekawe, w porównaniu do rankingu sprzed miesiąca, ceny w Auchan spadły łącznie o ponad 4 zł!