Coraz więcej marek odzieżowych stawia na naturalność i różnorodność modelek. Do tego ciałopozytywnego nurtu dołączyła firma La'Mariette i Selena Gomez, która pochwaliła się zdjęciami w kostiumach kąpielowych i zrezygnowała z "poprawek".
Zdaje się, że jej nowa współpraca również wpisuje się w tę narrację. Gomez wzięła udział w kampanii marki kostiumów kąpielowych, która oferuje różną rozmiarówkę. La'Mariette prowadzona jest przez przyjaciółkę Seleny, Theresę Mingus i jej partnera biznesowego Morgana Brutocao. Firma
promuje ciałopozytywność i podejście, że każde ciało jest piękne i zasługuje na szacunek.
"Jestem tak wdzięczna, że mam okazję świętować starania moich przyjaciół. Moja kampania z @lamariette wychodzi dzisiaj! To, co kocham w tej marce, to to, że celebruje kobiety, które kochają swoje ciało bezwarunkowo i są dla siebie łaskawe, bo na to zasługują. Mam nadzieję, że podoba się wam, tak jak mi – napisała Gomez.
Fani bardzo entuzjastycznie zareagowali na zdjęcia, na których ciało Seleny nie jest wyretuszowane czy "wygładzone". Komentujący jednogłośnie okrzyknęli, że wygląda pięknie i trzymają kciuki za jej dalsze sukcesy. Fotografię na profilu Gomez polubiło prawie 6,5 mln osób.