Polygon, wiosna-lato 2013
Polygon, wiosna-lato 2013 fot_SzamotLyzab
Reklama.
Polygon zaprezentował mocną, wręcz agresywną męsko-damską kolekcję, która przeszła przez wybieg jak błyszczący sztylet. Atmosferę podgrzała muzyka – zagrano mocnego, brytyjskiego punk rocka, grało m.in: Sex Pistols. W P Onak – dyrektor artystyczny i współwłaściciel marki Polygon połączył estetykę punk rocka z nowoczesną, funkcjonalną modą.
logo
Polygon, wiosna-lato 2013 fot. SzamotLyzab

Na wybiegu pojawiły się m.in. bluzy z kapturem w psychodeliczne czarno-białe wzory, a także bluzy z mrożącym krew w żyłach nadrukiem – dziewczynka (może lalka?) z odrąbaną nóżką. Autorem ilustracji jest Robert Kuta – polski mistrz modowych printów. Kunszt twórców marki zdradzały połączenia materiałów – ciężkie płaszczyzny i blaszane suwaki zestawione zostały z ażurową tkaniną-mgiełką. Hitem kolekcji jest z pewnością szaro-srebrny garnitur w trójwymiarowe
sześciany. Ogromne znacznie miała również biżuteria Orskiej, która stale współpracuje z marką Polygon. Orska należy dziś do niekwestionowanych biżuteryjnych mistrzów!
logo
Polygon, wiosna-lato 2013 fot. SzamotLyzab

logo
Polygon, wiosna-lato 2013 fot. SzamotLyzab