
Reklama.
Mark Zuckerberg wyjaśnił zmianę na Meta tym, że nazwa Facebook nie wyczerpywała wszystkich możliwości, na których chce skupiać się firma w przyszłości. Facebook kojarzył się też tylko z jednym produktem, a przecież jest jeszcze Instagram, WhatsApp, Messenger i tak dalej.
I właśnie dlatego postanowiono zmienić nazwę na Meta. To nawiązanie to metaverse, pełnego rozmachu projektu, który ma być internetem nowej generacji.
A jak wyjaśnił to Zuckerberg podczas Facebook Connect? – To czas na nową markę, markę która spajać będzie wszystko co robimy. Aby lepiej oddać to kim jesteśmy i co mamy nadzieję w przyszłości zbudować - mam zaszczyt ogłosić, iż od teraz nasza firma nosić będzie nazwę Meta. Nasza misja pozostaje taka sama, nadal zależy nam na łączeniu ludzi. Nasze pozostałe marki oraz aplikacje - nie zmieniają się – powiedział szef Facebooka.
– Nadal jesteśmy firmą, która projektuje technologię skupioną na ludziach. Ale od teraz mamy nowy cel - sprawienie, aby metaverse stało się faktem. I dlatego właśnie postawiliśmy na nową nazwę oddającą pełnię tego, co robimy i tego, jak wygląda przyszłość, którą chcemy pomoć wykreować. Od teraz - stawiamy przede wszystkim na Metaverse, nie na Facebooka – dodał Zuckerberg.