W ubiegłym roku przed Bożym Narodzeniem głośno było o "pięknej i długiej" reklamie Apartu. Teraz jesteśmy pewni, że bezkonkurencyjna będzie marka Yes, która właśnie wypuściła genialny spot, firmowany hasłem "Jestem kobietą". W nim widzimy m.in. wioślarkę Katarzyna Zillmann, całującą się ze swoją partnerką. Co na to TVP? Reklamy nie puści, bo twierdzi, iż godzi ona we wrażliwość jej odbiorców.
Redaktorka, reporterka, koordynatorka działu show-biznes. Tematy tabu? Nie ma takich. Są tylko ludzie, którzy się boją. Szczera rozmowa potrafi otworzyć furtkę do najbardziej skrytych zakamarków świadomości i rozjaśnić umysł. Kocham kolorowych i uśmiechniętych ludzi, którzy chcą zmieniać szarą Polskę. Chcę być jedną z tych osób.
Już listopad zatem wszystkie marki powoli wyciągają z rękawa spoty reklamowe na święta Bożego Narodzenia, aby zachęcić do kupna prezentów pod choinkę zawczasu. W ubiegłym roku prym wiodła reklama Apartu z Wieniawą, Sochą i Lewandowską, a właściwie jej parodia, która rozbawiła tysiące internautów.
Gwiazdy i internauci zachwyceni kampanią reklamową biżuterii YES. "Jestem kobietą"
Tym razem, na początku listopada oryginalną reklamą zaskoczyła marka biżuterii Yes, uzyskując aprobatę wielu gwiazd show-biznesu oraz internautów. I nie dlatego, że jest super słodka i świąteczna, tylko dzięki temu, że pokazuje wiele oblicz kobiecości. Bohaterkami są silne i wyjątkowe kobiety:
Aleksandra Żebrowska - bizneswoman, mama trójki dzieci;
Aleksandra Wiederek-Barańska, która od ponad pięciu lat zachęca do badań i profilaktyki nowotworów piersi;
Christina Flagmeier, która została modelką w wieku 74 lat
Bogna Golec, która jest modelką plus size
"Kobiety zbyt często słyszą słowo NIE. My, w naszej kampanii chcemy, aby każda z Was usłyszała głośne TAK. TAK dla naszej różnorodności. TAK dla decyzji podjętych w zgodzie ze sobą. TAK dla wyrażania siebie. TAK dla każdej z kobiet!" – taki przekaz wybrzmiewa w ramach kampanii Yes.
W centrum spotu reklamowego znalazła się Aleksandra Żebrowska, która niewzruszona krzywymi spojrzeniami gapiów karmi piersią bobasa w galerii sztuki, a ten swoim głośnym płaczem przełamuje ciszę. I nic dziwnego, że marka YES zaangażowała właśnie ją w ten wyjątkowy projekt.
Żona aktora Michała Żebrowskiego pokazuje w mediach społecznościowych prawdziwą twarz macierzyństwa i nie boi się publikować szczerych zdjęć, które oddają autentyczność transformacji, jakie przechodzi kobiece ciało w trakcie ciąży. W jednym z wpisów zamieściła zdjęcie swojego ciała po cesarskim cięciu. "Nieplanowane, ale da się polubić (cięcie, nie dziecko)" – podpisała fotografię.
TVP nie chce puścić reklamy Yes. W spocie pocałunek Katarzyny Zillmann i jej dziewczyny
Do kampanii została zaproszona także wioślarka Katarzyna Zillmann, która podczas Igrzysk Olimpijskich w Tokio zdobyła srebrny medal, a przy okazji dokonała głośnego coming-outu przed mikrofonem TVP Sport. W reklamie wystąpiła wraz ze swoją życiową partnerką, Julią Walczak.
Jak się okazuje, spot Yes, mówiący o różnorodności, odwadze i niezależności kobiet zdecydowanie nie przypadł do gustu zarządcom Telewizji Polskiej, która jako jedyna stacja miała odmówić jego emisji. Powód? Byłoby to rzekomo ugodzenie we wrażliwość widzów TVP.
– TVP zażądała usunięcia ujęć z parą nieheteronormatywną, a także nagości. Z tym że te tak zwane nagości TVP mogła ewentualnie tolerować po godz. 20, jednak pary nieheteronormatywnej - o żadnej porze – powiedział portalowi Press.pl Marcin Gaworski, szef agencji reklamowej, która stoi za kampanią.
Posłuchaj "naTemat codziennie". Skrót dnia w mniej niż 5 minut