Wymuskani, świetnie wyrzeźbieni faceci. Symbole nawiązujące do starożytności. Elementy stroju gladiatora i oldschoolowego boksera z najnowszej wiosenno-letniej kolekcji – to wszytko znajdziecie w nowej, gorącej reklamie perfum Eros marki Versace Men. Zarówno kolekcja jak i reklama to powrót do dawnego stylu Gianniego Versace.
Reklama najnowszych męskich perfum Versace Eros mogłaby powstać dwadzieścia lat temu – co jest, zdecydowanie, jej atutem. Film reklamowy, a także najnowsza męska kolekcja Versace to kwintesencja dawnego stylu legendarnej marki.
Model osiłek – dokładnie taki jakich lubił zamorodowany w 1997 roku Gianni Versace, ubrany jest w wiosenno-letnią kolekcję Versace Men. Donatella Versace połączyła w niej elementy stroju bokserskiego i kostiumu antycznego gladiatora z elegancką modą lat 90. – obszerne garnitury i grube krawaty, noszone przez wielkich facetów. W reklamie pojawiły się również futurystyczne antykizujące buty.
Styl Versace wyrasta z włoskiej kultury i włoskiego krajobrazu. Doskonale zbudowany model bardziej przypomina starożytny posąg niż prawdziwego faceta.
Scenografia nawiązuje do antycznych ruin – Pompejów czy Forum Trajana. Nie mogło też zabraknąć geometrycznego, złotego zygzaka i głowy morderczej Meduzy, czyli symboli legendarnej włoskiej marki.
Donatella po raz kolejny stworzyła estetyczne cudo!