nt_logo

Sephora przedstawiła nowości na lato. My stworzyliśmy ranking 21 najgorętszych marek kosmetycznych

redakcja naTemat

25 kwietnia 2022, 09:10 · 7 minut czytania
Od zaawansowanych produktów do pielęgnacji włosów i skóry, aż po urzekające zapachy – oto zdecydowanie najciekawsze propozycje, które znajdziesz w sieci Sephora. Jeżeli lubisz trzymać rękę na pulsie, koniecznie poznaj te nowości, bo będzie o nich naprawdę głośno.


Sephora przedstawiła nowości na lato. My stworzyliśmy ranking 21 najgorętszych marek kosmetycznych

redakcja naTemat
25 kwietnia 2022, 09:10 • 1 minuta czytania
Od zaawansowanych produktów do pielęgnacji włosów i skóry, aż po urzekające zapachy – oto zdecydowanie najciekawsze propozycje, które znajdziesz w sieci Sephora. Jeżeli lubisz trzymać rękę na pulsie, koniecznie poznaj te nowości, bo będzie o nich naprawdę głośno.
Rihanna, czyli założycielka marki Fenty Beauty Fot. mat. prasowe

Idealne włosy

Briogeo

Marka proponuje zestaw kosmetyków do regeneracji najbardziej wymagającej – podrażnionej i swędzącej – skóry głowy. Oto zestaw składający się z szamponu mikrozłuszczającego, maski nawilżającej, suchego szamponu oraz specjalistycznej kuracji z węglem drzewnym i wyciągiem z drzewa herbacianego. Dopełnieniem tych nawilżających i odżywiających kosmetyków jest masażer do skóry głowy.


Christophe Robin

Firma wyznająca zasadę, iż absolutnymi podstawami idei pielęgnacji oraz kompleksowej rewitalizacji włosów i skóry na głowie są detoksykacja, a także redukcja szkodliwego wpływu obecnych w powietrzu zanieczyszczeń. Jej przepis na skuteczną kurację? Tajemnica tkwi w dobroczynnych właściwościach wzbogaconego minerałami błota termalnego oraz w czerwonych algach z Bałtyku.

Color WOW

Debiutująca w Polsce marka, która za cel wzięła sobie rozwiązanie wszystkich problemów włosów farbowanych. Innowacyjność jej produktów polega na zastąpieniu tradycyjnych, obciążających włosy olejków i kwasów tłuszczowych składnikami aktywnymi. Oprócz szamponów, odżywek i masek otrzymujemy do dyspozycji szeroką gamę produktów do stylizacji włosów: pianki, spreje i kremy nabłyszczające.

DevaCurl

Pionierska marka kosmetyków, specjalizująca się w pielęgnacji i stylizacji włosów kręconych. Powstała w Soho, w sercu Nowego Jorku, gdzie powstał jej pierwszy salon zajmujący się takimi właśnie fryzurami. Dziś oferuje szeroką gamę produktów: począwszy od płynów do mycia słabych i pozbawionych blasku włosów, a skończywszy na maseczkach i sprejach do stylizacji.

Gisou

Dzieło influencerki Negin Mirsalehi, dorastającej wśród pszczół z rodzinnej pasieki, która połączyła miłość do piękna i natury z fryzjerskim doświadczeniem swojej mamy, tworząc markę wręcz skazaną na sukces. Dziś Haircare Gisou to prężnie działający rodzinny interes, wykorzystujący dobroczynne właściwości miodu i propolisu. W portfolio firmy znajdziemy olejki do włosów, sprej do fal, bazę do włosów, odżywkę, maskę, szampon oraz perfumy. Wszystko ociekające miodem.

Guerlain

Na miód postawiła również słynna marka z Paryża. Jej seria kosmetyków Abeille Royale to rytuał młodości dla skóry i włosów, stworzony dzięki połączeniu dobrodziejstw natury i zaawansowanej nauki. Laboratoria Guerlain, wykorzystując miód oraz mleczko pszczele (dodajmy: trzymając się restrykcyjnych kryteriów, takich jak nieskażone środowisko, różnorodność biologiczna i odpowiedni profil genetyczny pszczół), tworząc w ten sposób płynne złoto.

Living Proof

Kolejna (długo wyczekiwana) nowość nad Wisłą, czyli powstała w 2005 roku marka, będąca efektem współpracy stylistów włosów i naukowców biotechnologicznych. W wielkim skrócie: ekipa owa opracowała 20 patentów i ponad 50 różnorodnych kosmetyków do pielęgnacji oraz stylizacji włosów. W ten sposób nie tylko zdobyła ponad 150 nagród, ale i uwiodła Jennifer Aniston, która w 2012 roku została inwestorką, ambasadorką i rzeczniczką marki.

OLAPLEX

Produkty tej kultowej marki, dotychczas znanej z najlepszych salonów fryzjerskich, trafiły w ręce klientek, które chciałyby zadbać profesjonalnie o swoje włosy w domowym zaciszu. Sekretem jest tutaj Olaplex, czyli substancja chemiczna, która regeneruje i odtwarza wiązania we włosach. Tylko jeden składnik, brak silikonów, maksymalna skuteczność.

Unbottled

Nowa marka dla świadomego i wymagającego pokolenia, oferująca szampony do ciała i włosów w postaci kostek. Unbottled namawia, aby odrzucić i zapomnieć o wszelakich piankach, musach i żelach do mycia, pełnych przesłodzonych zapachów i sztucznych barwników. Zamiast tego powinnyśmy stawiać na produkty w czystej, przypominającej kostkę mydła formie. Choć całość wygląda niepozornie, to skrywa moc naturalnych, pozyskiwanych w sposób ekologiczny składników. Oczywiście wszystkie zamknięto w "zielonych" opakowaniach.

Troskliwa pielęgnacja

belif

Innowacyjność połączona z prastarą mocą ziół – oto marka, która posiadła sztukę łączenia XIX-wiecznych tradycji zielarstwa z koreańskim wyrafinowaniem. Idealnym przykładem może być tutaj Aqua Bomb Aloe Vera – propozycja na sezon letni, w której (znaną i lubianą przez miłośników firmy Belif) formułę wzbogacono aloes (zwany też lilią pustyni), doceniany i stosowany już przez Kleopatrę i Nefretete.

Drunk Elephant

Firma z teksańskiego Houston przedstawiła zmodyfikowaną, ulepszoną wersję bogatego w antyoksydanty oraz kwasy omega 6 i 9 olejku z maruli, dodając do niego roślinny retinol i ceramidy. W ten sposób narodził się A-Gloe Maretinol Oil, czyli kosmetyk udoskonalający strukturę skóry, zmniejszający przebarwienia i zaczerwienienia, a także nawilżający oraz działający przeciwstarzeniowo.

Kenzoki

W tym przypadku wszystko kryje się pod mottem "Positive Skin Flow", natomiast inspiracją jest Qi – mityczna energia życiowa, głęboko zakorzeniona w starożytnej filozofii chińskiej i mająca wielkie znaczenie dla przepływów pozytywnej energii w naszej skórze. Każda z trzech nowych linii (Youth Flow, Hydrating Flow i Nourishing Flow) bazuje na ekstraktach ze świętego lotosu. Podkreślmy, że tę świetną recepturę (aż 90 proc. składników pochodzenia naturalnego) zamknięto w nadających się do recyklingu opakowaniach, wykonanych z papieru wytworzonego na bazie surowców pochodzących z certyfikowanych ekologicznie lasów. Ba, nawet użyty na nich atrament pochodzi ze źródeł odnawialnych.

Aime

Marka holistyczna, skoncentrowana na indywidualnych potrzebach ciała każdej kobiet. W myśl tej ideii piękno zaczyna się w środku, a wynika ze zdrowego ciała. Nowe propozycje marki to: Mocca Glow (suplement diety bogaty w kolagen morski, żeń-szeń, błonnik i cykorię) oraz Summer Glow (kombinacja naturalnych karotenoidów, witamin i minerałów, które przygotowują skórę do bezpiecznego kontaktu ze słońcem). Obie stymulują organizm do prawidłowego funkcjonowania, obie są świetnym uzupełnieniem innych produktów Aime.

Erborian

Nazwę tej koreańskiej firmy można tłumaczyć jako "orientalne zioła". Mówimy tutaj o połączeniu zielarstwa (rodem z tradycyjnej farmakopei) z najnowocześniejszymi formułami kosmetycznymi. Prawdziwa rewolucją jest premierowy hybrydowy krem Super BB, łączący światy pielęgnacji oraz makijażu. Jego receptura zapewnia lepsze krycie, maskuje przebarwienia, zaczerwienienia i plamy pigmentacyjne, jednocześnie zapewniając efekt naturalnego, aksamitnego wykończenia. Dostępny jest w pięciu kolorach.

Fenty Beauty

W naszym zestawieniu nie mogło zabraknąć Rihanny, znanej nie tylko z dokonań wokalnych, lecz także tworzenia świetnych produktów do makijażu – wyjątkowych kosmetyków dostępnych w niezliczonej ilości kolorów dopasowanych do każdej karnacji. Gorącą nowością jest Gloss Bomb Heat Lemon Lava, czyli – jeżeli wierzyć słowom piosenkarki – "narkotyk", o którego jest uzależniona. Sekretami owego błyszczyka do pielęgnnacji ust są olejki z korzenia imbiru oraz pikantna papryczka cayenne, a także złote drobinki dodające blasku i objętości. Do tego dochodzą smakowite aromaty brzoskwini i wanilii.

Givenchy

Prisme Libre Pressed Powder, czyli gorąca nowość wprost z Paryża, która dołączyła do znanego doskonale pudru sypkiego Prisme Libre Loose Powder, podkładu Skin-Caring Glow i debiutującego w roku ubiegłym różu Prisme Libre Blush. Oto puder prasowany (dedykowany zarówno paniom, jak i panom), będący połączeniem czterech nieoczywistych odcieni różu, błękitu, zieleni i pomarańczu. Tworzą harmonijną całość, która doskonale koryguje i matuje cerę, zarazem pełniąc funkcję utrwalającą i ochronną. Nowość dostępna jest w sześciu harmoniach (każda składa się z czterech barw). Zwieńczeniem tego dzieła jest opakowanie z logiem Givenchy – czarne, lakierowane, zarazem eleganckie i nowoczesne.

Pat McGrath Labs

Efekt współpracy Pat, czyli jednej z najbardziej wpływowych makijażystek świata ze scenarzystką, producentką filmową oraz reżyserką Shondą Rimes i... platformą Netflix. Mamy tutaj do czynienia z limitowaną kolekcją kosmetyków popularnym serialem "Bridgertonowie". Co znajdziemy w linii Bridgerton x Pat McGrath? To paleta róży do policzków, cienie oraz rozświetlacze, które zachwycą nie tylko miłośniczki tej kostiumowej produkcji.

Sephora Collection

Od makijażu po pielęgnację, od produktów do włosów po perfumy, od produktów do kąpieli po suplementy diety... Do katalogu marki własnej firmy Sephora trafiło multum ciekawych nowości będących kosmetykami zrównoważonymi, które łączą autorskie, bazujące na składnikach naturalnych formuły z naprawdę przystępnymi cenami. Świetnymi przykładami mogą być tutaj Outrageous Intense, czyli dostępny w dwóch kolorach błyszczyk do ust z "efektem łał". Dodaje blasku, natychmiastowej i długotrwałej objętości oraz zniewalającego seksapilu, a do tego nawilża i pielęgnuje.

Innymi ciekawymi nowościami są Big By Definition (masakra dodająca objętości i gęstości, wyposażona w wielowymiarową szczoteczkę, która rozdziela i pokrywa dokładnie wszystkie rzęsy, pogrubiając je nawet o 135 proc.), a także Haircare Collection, czyli szampon wzmacniający, odżywka oraz olejek do włosów, który naprawia zniszczone i rozdwojone końcówki, wzmacniając je i chroniąc przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. W połączeniu ze szczotką masującą go skóry głowy zapewniają kompleksową ochronę i wzmocnienie zniszczonych włosów.

Zmysłowe zapachy

Bvlgari

Włoska marka proponuje nam m. in. Rose Goldea Blossom Delight: nowy zapach dla kobiet pełnych marzeń, zdeterminowanych i pełnych optymizmu. Oto idealna kompozycja na lato, czyli róża w świeżej i musującej odsłonie, wzbogacona konwalią, grejpfrutem, drzewem cedrowym oraz piwonią.

Dsquared2

W tym przypadku chodzi o nowość dedykowaną panom. Original Wood to zapach, który świetnie definiuje współczesnego mężczyznę idealnego: pewnego siebie i zdecydowanego, a zarazem kochającego wolność i wrażliwego – również na piękny zapach drewna o złożonej strukturze. Części składowe tej kompozycji? To liść fiołka, gwatemalski kardamon, nuty wodne, jodła srebrzysta, cedr, haitańska wetyweria, piżmo, liść indonezyjskiej paczuli oraz bursztyn. Dodajmy, iż korek flakonu wykonany został z najwyższej jakości drewna jesionowego.

Salvatore Ferragamo

Oto Tuscan Creations, czyli kolekcja dwunastu ekskluzywnych wód perfumowanych, stanowiących wyraz fascynacji Włochami, a mówiąc precyzyjniej: przepiękną Toskanią. W eleganckich, ponadczasowo pięknych flakonach zamknięto wielką miłość, oszałamiające historie, symbole i kolory. Zamknij oczy, weź głęboki wdech i przenieś się do tej pięknej krainy. Niezależnie od płci, ponieważ mamy tutaj do czynienia z zapachami uniseksowymi.