nt_logo

Anna Jurgaś w "Hallo Haller": Bycie milenialsem nie zależy od metryki

redakcja naTemat

04 maja 2022, 20:17 · 2 minuty czytania
Gościnią najnowszego odcinka podcastu "Hallo Haller" była Anna Jurgaś – ekspertka ze świata mody, co-founderka Stylespot.pl i była redaktor naczelna magazynu "Glamour".


Anna Jurgaś w "Hallo Haller": Bycie milenialsem nie zależy od metryki

redakcja naTemat
04 maja 2022, 20:17 • 1 minuta czytania
Gościnią najnowszego odcinka podcastu "Hallo Haller" była Anna Jurgaś – ekspertka ze świata mody, co-founderka Stylespot.pl i była redaktor naczelna magazynu "Glamour".
Anna Jurgaś była gościnią podcastu "Hallo Haller".

Obserwuj naTemat w Wiadomościach Google

  • Anna Jurgaś wystąpiła w najnowszym odcinku podcastu "Hallo Haller"
  • Z Dorotą Haller rozmawiała m.in. o jej karierze, milenialsach oraz feminizmie

Anna Jurgaś w podcaście "Hallo Haller" skomentowała zmianę w swoim życiu zawodowym. Po 9 latach piastowania funkcji redaktor naczelnej magazynu "Glamour" skupiła się bowiem bardziej na projektach społecznych.

– Nie powiedziałabym, że to była rewolucja, to była raczej ewolucja. Jakbyś była czytelniczką "Glamour", kiedy go robiłam, to moim celem nie było, aby to było tylko pismo o modzie i urodzie, ale też pismo, które opowiada o lifestyle'u, troszkę skierowane do milenialsów, którzy potrzebują troszkę innych treści – mówiła. Jak tłumaczyła, już wtedy w jej życiu pojawiła się potrzeba polepszania świata.

Jurgaś skomentowała też fakt, że wzorce dla kobiet promowane wcześniej przez magazyny jak "Glamour", są nieosiągalne dla kobiet.

– To kiedyś magazyny były autorytetem. Już w czasie, kiedy ja tworzyłam magazyny, to się zmieniło. Autorytetem stał się internet, social media i influencerki, które promują nierealny wygląd i styl życia – stwierdziła.

Przyznała jednak, że faktycznie wcześniej to były magazyny i świat mody. Jak jednak podkreśliła, kiedy to internet przejął rolę autorytetu, w magazynach dla kobiet pojawiło się wiele tekstów dla nich ważnych, w tym m.in. o ruchu body positive i samoakceptacji.

Jurgaś wyznała także, że uważa, iż "bycie milenialsem nie zależy od metryki i od daty urodzenia, ale od tego, jaki ma się mindset". – Wymaga to odwagi, zadbania o siebie: czego ja chcę – wskazała. Zadeklarowała także, że mindfulness jest ważną praktyką w jej życiu.

Jurgaś ma 25-letnie doświadczenie w branży modowej

Padło oczywiście też pytanie o feminizm. Ekspertka stwierdziła, że nie lubi tego słowa. – To nie jest moja droga, do wywalczenia sobie jakiejś pozycji – wyjaśniła. Jak zauważyła, wierzy w kobiety, gdyż mają ogromną siłę.

Dodajmy, że Anna Jurgaś to nie tylko ekspertka mody i co-founderka Stylespot.pl. "Ma 25-letnie doświadczenia w branży modowej, przez 9 lat była redaktor naczelną magazynu "Glamour". Założyła platformę oferującą nowoczesną, zindywidualizowaną usługę stylistyczną Stylyspot.pl, ponieważ wierzy w ideę zrównoważonej mody opartej na samoświadomości i eksperckim doradztwie" – czytamy w jej notce biograficznej na stronie Instytutu Zrównoważonego Rozwoju i Środowiska, którego jest ekspertką.

Obejrzyj także: "W kierunku naukowym kryje się wielka moc". Dr Bianka Siwińska gościnią "Hallo Haller"

Prowadzi też warsztaty ze storytellingu i archetypów modowych na Uczelni Łazarskiego. Jest gospodarzem cyklu rozmów „Into the Leader’s Mind”oraz prowadzi podcast „Becoming the Sustainable Leader”.

Resztę rozmowy Doroty Haller posłuchajcie sami! Przypominamy, że nowe odcinki "Hallo Haller" pojawiają się w każdą środę o 20:00 na stronie głównej naTemat, naszym kanale YouTube i Spotify. Zapraszamy!

Czytaj także: https://natemat.pl/408181,wiceprezeska-zarzadu-orange-polska-byla-goscinia-podcastu-hallo-haller