"Squid Game: The Challenge" będzie największym reality show w historii. Netflix wzoruje je na swoim najpopularniejszym serialu, więc weźmie w nim udział 456 osób, ale raczej wszystkie przeżyją. Do wygrania jest aż 4,56 mln dolarów. I najlepsze jest to, że każdy z nas (pod pewnymi warunkami) może wziąć w tym udział. Casting właśnie ruszył.
Reklama.
Podobają Ci się moje artykuły? Możesz zostawić napiwek
Teraz możesz docenić pracę dziennikarzy i dziennikarek. Cała kwota trafi do nich. Wraz z napiwkiem możesz przekazać też krótką wiadomość.
"Squid Game" to południowokoreański serial Netfliksa, w którym uczestnicy biorą udział w śmiercionośnych grach inspirowanych dziecięcymi zabawami
Teraz Netflix chce zrobić reality show w podobnym stylu, ale bez zabijania
Do wygrania jest ponad 4,5 miliona dolarów. Castingi na całym świecie już ruszyły i można się zapisywać - również z Polski
"Squid Game" zna dobrze każdy, kto ma Netfliksa. Serial przez kilka tygodni rządził na platformie i ogólnie w internecie. Zorganizowano zresztą już nawet niejedne zawody wzorowane na zabawach z południokoreańskiej produkcji w prawdziwym życiu. Z największym rozmachem przeprowadził je youtuber MrBeast, bo wzięło w nich udział też 456 osób (czyli tyle ile w serialu), ale do wygrania było "tylko" pół miliona zielonych. Netflix chce to zrobić z jeszcze większym przytupem.
"Squid Game: The Challenge" to reality show na pdostawie serialu Netfliksa. Gdzie można się zapisać?
W "Squid Game" śmiałkowie walczyli na śmierć i życie o 4,56 miliarda wonów (ok. 16 mln zł). Netflix rzuca na stół jeszcze więcej: 4,56 mln dolarów, czyli ok. 20 mln złotych. I podobnie jak w serialu, zwycięzca zgarnie wszystko, więc emocji na pewno nie zabraknie.
Na "Squid Game: The Challenge" (pl. Squid Game: Wyzwanie) można się zapisać na stronie squidgamecasting.com. Mogą to zrobić osoby z całego świata, czyli również z Polski, ale mówiące po angielsku i mające przynajmniej 21 lat (sory dzieciaki!).
W formularzu rejestracyjnym możemy przeczytać, że "wszyscy gracze wyjdą bez szwanku". Liczę jednak, że konkurencje będą miały w sobie, chociaż szczyptę hardcoru, by każdy się bardziej starał - przecież to właśnie stanowiło siłę serialu. Np. w czasie pierwszej z nich, tej w ciuciubabkę, może nikt nie będzie strzelał ostrymi nabojami do uczestników, ale może chociaż kulkami paintballowymi. Chyba że będą inne wyzwania, by wprowadzić element zaskoczenia.
Do wniosku castingowego musimy dołączyć minutowe wideo, w którym opowiadamy o sobie, a także kilka zdjęć. Ważne jest, by posiadać ważny paszport na cały okres kręcenia zdjęć - te mają się zacząć na początku 2023 roku i potrwać aż 4 tygodnie. Za program odpowie Studio Lambert, które nakręciło dla Netfliksa "The Circle" i The Garden. Całość ma mieć 10 odcinków, a data premiery nie została podana, ale pewnie przypadnie również na przyszły rok.
Dziennikarz popkulturowy. Tylko otworzę oczy i już do komputera (i kto by pomyślał, że te miliony godzin spędzonych w internecie, kiedyś się przydadzą?). Zawsze zależy mi na tym, by moje artykuły stały się ciekawą anegdotą w rozmowach ze znajomymi i rozsiadły się na długo w głowie czytelnika. Mój żywioł to popkultura i zjawiska internetowe. Prywatnie: romantyk-pozytywista – jak Wokulski z „Lalki”.
Widziałeś serial, więc teraz masz szansę wziąć udział w największym w historii eksperymencie społecznym Netfliksa! To wielkie, niewyreżserowane show zamienia scenariuszowy świat dramatu w rzeczywistość. Prawdziwi gracze zostaną zanurzeni w kultowym uniwersum Squid Game i nigdy nie będą wiedzieć, co będzie dalej. Będą rywalizować w serii zapierających dech w piersiach gier, aby zostać jedynym ocalałym i wyjść ze zmieniającą życie nagrodą pieniężną.