nt_logo

LG w kampanii #CareFor zachęca do podejmowania małych kroków w kierunku proekologicznego stylu życia

Artykuł PR-owy LG

28 czerwca 2022, 14:09 · 3 minuty czytania
Firma LG Electronics (LG) rozpoczęła nową kampanię, która propaguje świadomy tryb życia. Zachęca konsumentów do codziennego podejmowania małych kroków na rzecz lepszej przyszłości. Celem proekologicznej akcji jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestii globalnego ocieplenia i zmian klimatycznych, a także rozpowszechnianie przydatnych wskazówek, jak zmniejszyć emisję dwutlenku węgla dzięki zaawansowanym klimatyzatorom domowym marki LG.


LG w kampanii #CareFor zachęca do podejmowania małych kroków w kierunku proekologicznego stylu życia

Artykuł PR-owy LG
28 czerwca 2022, 14:09 • 1 minuta czytania
Firma LG Electronics (LG) rozpoczęła nową kampanię, która propaguje świadomy tryb życia. Zachęca konsumentów do codziennego podejmowania małych kroków na rzecz lepszej przyszłości. Celem proekologicznej akcji jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestii globalnego ocieplenia i zmian klimatycznych, a także rozpowszechnianie przydatnych wskazówek, jak zmniejszyć emisję dwutlenku węgla dzięki zaawansowanym klimatyzatorom domowym marki LG.
Fot. materiały prasowe

Jedną z wielu inicjatyw LG w sferze ekologicznej, społecznej i związanej z ładem korporacyjnym ("ESG") jest seria kampanii #CareFor. Koncentruje się ona głównie na wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju w codziennym życiu. Firma LG zachęca konsumentów, by za pomocą urządzeń marki tworzyli bardziej wydajne i zdrowsze środowisko domowe.


Akcja #CareForWhereYouLive ma zachęcić do działań służących rozwiązaniu problemu globalnego ocieplenia. Chodzi o wprowadzanie drobnych zmian, które mogą wpływać na zmniejszenie śladu węglowego i energetycznego gospodarstw domowych. Częścią najnowszej odsłony tej kampanii jest też prezentacja zaawansowanych technologii zastosowanych w klimatyzatorach domowych LG po to, by wspierać konsumentów w wysiłkach na rzecz bardziej zrównoważonego trybu życia.

W ramach #CareForWhereYouLive ukazał się film o pozytywnym przekazie. Udowadnia on, że prosta czynność – na przykład podniesienie oczekiwanej temperatury w klimatyzacji o jeden stopień – wywołuje "efekt motyla", który korzystnie wpływa na życie wielu ludzi. Jak widać, nawet pozornie mało istotne działania mogą mieć ogromne znaczenie w walce z kryzysem klimatycznym.

Na stronie internetowej kampanii znajdziemy również porady ekspertów LG, jak ograniczyć emisję dwutlenku węgla we własnym domu. Można wziąć udział w interaktywnych quizach o oszczędzaniu energii oraz przejrzeć najnowszą ofertę ekologicznych klimatyzatorów.

Zwiększenie temperatury klimatyzacji do 24-26 stopni Celsjusza może przynieść naszej planecie korzyści bez uszczerbku dla komfortu domowników. Klimatyzatory domowe LG zaprojektowano z myślą o wygodzie i zrównoważonym rozwoju. Zużywają one nawet do 70 procent mniej energii(1) i zapewniają szybsze chłodzenie niż modele konwencjonalne dzięki wyjątkowej sprężarce inwerterowej DUAL Inverter Compressor™.

Najnowsze urządzenia marki LG zapewniają przepływ czystego i świeżego powietrza za sprawą wielostopniowego systemu AirCare Complete System™. Utrzymuje on jednostkę wewnętrzną w optymalnej czystości, aby użytkownicy mogli cieszyć się w domu czystym powietrzem(2).

- LG zamierza konsekwentnie wykorzystywać swoje zaawansowane technologie do opracowywania urządzeń gospodarstwa domowego, które przynoszą coraz więcej profitów nie tylko konsumentom, ale i naszej planecie. Mamy nadzieję, że nasze kampanie #CareFor będą angażować ludzi i zachęcać ich do łączenia się w globalną społeczność, aby budować lepsze jutro – podkreślił Lyu Jae-cheol, prezes LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company. 

Więcej o kampanii #CareForWhereYouLive można dowiedzieć się tutaj.

(1) Na podstawie testów TÜV Rheinland wykonanych zgodnie z wewnętrznymi metodami badawczymi LG porównującymi czas chłodzenia i zużycie energii. Badanie przeprowadzono w komorze o kubaturze 69 m3 (4,3 x 7,0 x 2,3 m) w temperaturze 33°C przy wilgotności względnej wynoszącej 60% z wykorzystaniem klimatyzatora LG ze sprężarką inwerterową DUAL Inverter Compressor (model US-Q242Kxy0) i klimatyzatora LG ze sprężarką o stałej prędkości obrotowej (model TS-H2465DA0). Oszczędność energii obliczana jest poprzez porównanie zużycia energii obu modeli podczas 8 godzin pracy. Szybkość chłodzenia mierzy się na podstawie czasu potrzebnego do schłodzenia komory z 33°C do 26,5°C.

(2) Ultrafine Dust Remover w systemie AirCare Complete usuwa do 99,9% pyłu ultradrobnego (PM 0,1) w ciągu 109 minut zgodnie z testami przeprowadzonymi przez TÜV Rheinland. Filtr antyalergiczny zmniejsza ilość alergenów, m.in. roztoczy kurzu domowego, grzybów i pleśni. Produkt polecany przez British Allergy Foundation (BAF). Funkcje UVnano i Auto Cleaning usuwają z wentylatora do 99,99% bakterii – Staphylococcus aureus, Staphylococcus epidermidis, Klebsiella pneumoniae – zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez TÜV Rheinland na modelach S3NM12JL1GA (SJ), S3NM09AA1MA (SA) i S3NM24K21GA (SK) przy użyciu metody badania LG zgodnej z ISO 20743:2007. Skład systemu AirCare Complete System może różnić się w zależności od modelu.