nt_logo

Wypoczynek, szaleństwo i przygoda! Wkrocz w wakacje w Twoim stylu z eobuwie.pl

Artykuł promocyjny firmy eobuwie.pl

30 czerwca 2022, 16:13 · 2 minuty czytania
Druga odsłona letniej kampanii eobuwie.pl to ukłon w kierunku wakacyjnej beztroski i lekkości. Sesja zdjęciowa przenosi nas w klimat słonecznej Majorki, a obuwie w niej prezentowane to klapki i sandały marek takich jak adidas, Teva, Melissa i Crocs.


Wypoczynek, szaleństwo i przygoda! Wkrocz w wakacje w Twoim stylu z eobuwie.pl

Artykuł promocyjny firmy eobuwie.pl
30 czerwca 2022, 16:13 • 1 minuta czytania
Druga odsłona letniej kampanii eobuwie.pl to ukłon w kierunku wakacyjnej beztroski i lekkości. Sesja zdjęciowa przenosi nas w klimat słonecznej Majorki, a obuwie w niej prezentowane to klapki i sandały marek takich jak adidas, Teva, Melissa i Crocs.
Mat. prasowe

Wakacje to doskonały moment na wypoczynek, szaleństwo i przygodę. W związku z tym  najbardziej beztroskim czasem w roku eobuwie.pl przygotowało dedykowaną kampanię  „Summer”, która składa się z trzech części, a każda z nich poświęcona jest innemu trendowi.  „Przygotowując się na wakacje, powinniśmy pamiętać o wygodnych i praktycznych butach,  które idealnie sprawdzą się na basen, plażę czy zwiedzanie klimatycznych uliczek.  Najlepszym wyborem będą klapki oraz sandały, dlatego to właśnie nim postanowiliśmy  dedykować jedną z odsłon naszej letniej kampanii.” – mówi Emilia Kargol, Marketing  Campaign Manager w eobuwie.pl.

Prezentowane w najnowszej sesji popularne modele marek adidas, Melissa, Teva i Crocs są  najlepszym dowodem na to, że obuwie na lato stanowi kwintesencję urlopowego stylu, luzu i  komfortu. Gumowe klapki z charakterystycznymi trzema paskami to modna i praktyczna  propozycja butów na wakacje. Kultowy model adilette od adidas został wprowadzony na rynek  w 1972 roku i zyskał status najpopularniejszych klapków na świecie.

W ofercie eobuwie.pl  znajdziemy je w najmodniejszych kolorach tego sezonu. W letniej kampanii nie mogło też  zabraknąć butów marki Melissa, które większości z nas kojarzą się z zapachem gumy  balonowej, przywodzącej na myśl wakacyjną beztroskę. Meliski z grafiką w Myszkę Mickey z  pewnością przypadną do gustu najmłodszym miłośniczkom brand’u, dla starszych marka  przygotowała sandały w soczystych barwach.

Lato sprzyja uprawianiu sportów wodnych i to  właśnie z myślą o nich zostały stworzone buty marki Teva. Dziś ich oferta obejmuje również  modele outdoorowe oraz codzienne. Wyróżniają się one prostym i nowoczesnym designem,  dzięki czemu z łatwością dopasujemy je do casualowych, wakacyjnych stylizacji.

W kampanii  „W rytmie wakacji” pojawiły się także Crocsy, których oryginalny design jest ich znakiem  rozpoznawczym. Warto wspomnieć, że buty te zostały wyprodukowane z myślą o poruszaniu  się po statkach i łodziach, co świadczy o doskonałych właściwościach antypoślizgowych,  dlatego dobrze się one sprawdzą w przypadku dzieci.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Prospero Production. Za realizację  video odpowiedzialny jest duet: Kacper & Dominik, a za sesję zdjęciową Gosia Turczyńska.  W projekcie zostały zaprezentowane marki: adidas, Melissa, Teva i Crocs.