
Wakacje to doskonały moment na wypoczynek, szaleństwo i przygodę. W związku z tym najbardziej beztroskim czasem w roku eobuwie.pl przygotowało dedykowaną kampanię „Summer”, która składa się z trzech części, a każda z nich poświęcona jest innemu trendowi. „Przygotowując się na wakacje, powinniśmy pamiętać o wygodnych i praktycznych butach, które idealnie sprawdzą się na basen, plażę czy zwiedzanie klimatycznych uliczek. Najlepszym wyborem będą klapki oraz sandały, dlatego to właśnie nim postanowiliśmy dedykować jedną z odsłon naszej letniej kampanii.” – mówi Emilia Kargol, Marketing Campaign Manager w eobuwie.pl.
Prezentowane w najnowszej sesji popularne modele marek adidas, Melissa, Teva i Crocs są najlepszym dowodem na to, że obuwie na lato stanowi kwintesencję urlopowego stylu, luzu i komfortu. Gumowe klapki z charakterystycznymi trzema paskami to modna i praktyczna propozycja butów na wakacje. Kultowy model adilette od adidas został wprowadzony na rynek w 1972 roku i zyskał status najpopularniejszych klapków na świecie.
W ofercie eobuwie.pl znajdziemy je w najmodniejszych kolorach tego sezonu. W letniej kampanii nie mogło też zabraknąć butów marki Melissa, które większości z nas kojarzą się z zapachem gumy balonowej, przywodzącej na myśl wakacyjną beztroskę. Meliski z grafiką w Myszkę Mickey z pewnością przypadną do gustu najmłodszym miłośniczkom brand’u, dla starszych marka przygotowała sandały w soczystych barwach.
Lato sprzyja uprawianiu sportów wodnych i to właśnie z myślą o nich zostały stworzone buty marki Teva. Dziś ich oferta obejmuje również modele outdoorowe oraz codzienne. Wyróżniają się one prostym i nowoczesnym designem, dzięki czemu z łatwością dopasujemy je do casualowych, wakacyjnych stylizacji.
W kampanii „W rytmie wakacji” pojawiły się także Crocsy, których oryginalny design jest ich znakiem rozpoznawczym. Warto wspomnieć, że buty te zostały wyprodukowane z myślą o poruszaniu się po statkach i łodziach, co świadczy o doskonałych właściwościach antypoślizgowych, dlatego dobrze się one sprawdzą w przypadku dzieci.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Prospero Production. Za realizację video odpowiedzialny jest duet: Kacper & Dominik, a za sesję zdjęciową Gosia Turczyńska. W projekcie zostały zaprezentowane marki: adidas, Melissa, Teva i Crocs.