nt_logo

SHERO. Poznajcie superbohaterkę, której największą mocą jest jej... wewnętrzna siła

Dawid Wojtowicz

28 września 2022, 14:39 · 3 minuty czytania
Skrywa w sobie wiele uczuć. Jest wrażliwa na los innych, ale też walczy niestrudzenie o swoje marzenia i realizuje je na własnych zasadach. W tej walce o cele i ideały stoi ramię w ramię z innymi kobietami. Wie bowiem, jak ważne w świecie są siostrzeństwo i wzajemne wsparcie. A wewnętrzna siła to jej największa supermoc. Oto krótka charakterystyka SHERO, superbohaterki z nowej kolekcji Answear.LAB.


SHERO. Poznajcie superbohaterkę, której największą mocą jest jej... wewnętrzna siła

Dawid Wojtowicz
28 września 2022, 14:39 • 1 minuta czytania
Skrywa w sobie wiele uczuć. Jest wrażliwa na los innych, ale też walczy niestrudzenie o swoje marzenia i realizuje je na własnych zasadach. W tej walce o cele i ideały stoi ramię w ramię z innymi kobietami. Wie bowiem, jak ważne w świecie są siostrzeństwo i wzajemne wsparcie. A wewnętrzna siła to jej największa supermoc. Oto krótka charakterystyka SHERO, superbohaterki z nowej kolekcji Answear.LAB.
Kolekcja specjalna SHERO marki Answear.LAB to nie tylko przegląd największych jesiennych trendów, ale także podkreślenie wewnętrznego poczucia siły, wolności i równości kobiet poprzez wizerunek superbohaterki, której największą mocą jest wewnętrzna siła Materiały prasowe / Answear

Od początku swojego istnienia (od rozpoczęcia działalności w 2011 roku) autorska marka odzieżowa stworzona przez internetowy sklep multibrandowy answear.com stawia na kobiety. Kierowany przez dyrektorkę Agę Korsak team projektantek, konstruktorek, kupczyń i marketerek promuje siłę i sprawczość kobiet, podkreśla ich równość, a także wspiera na drodze wolności do spełniania marzeń osobistych i zawodowych.

Z tym uniwersalnym przesłaniem Answear.LAB operuje na dwóch płaszczyznach. Z jednej strony tworzy limitowane kolekcje ubrań pozwalające zamanifestować własne "ja". Chce dzięki nim pokazać, że każda kobieta może nosić to, co chce i tak, jak chce. Z drugiej, angażuje się w przeróżne inicjatywy niosące realne wsparcie dla kobiet, zwłaszcza te nastawione na wyrównywanie szans ekonomicznych i społecznych.

W centrum najnowszej specjalnej kolekcji umieszczono sylwetkę kobiety, która potrafi bronić swoich wartości i wie, jak o niej walczyć. W odróżnieniu od fikcyjnych superbohaterek (takich ikon feminizmu jak np. Wonder Woman) swoją moc czerpie jednak jedynie z wewnętrznej siły. Jako wzór do naśladowania SHERO ma dawać innym kobietom inspirację i odwagę do odnajdywania tejże siły drzemiącej w każdej z nich.

Wypuszczona jesienią kolekcja obejmuje wełniane płaszcze, skórzane trencze, ramoneski, bomberki, marynarki oversize, czerwone garnitury, sukienki z asymetrycznym dekoltem, marszczeniami czy wycięciami, a także t-shirty z manifestującymi siłę hasłami. Do ich wykonania wykorzystano materiały jak najmniej obciążające dla środowiska np. organiczną bawełnę, tencel, len czy pochodzący z recyklingu poliester.

Spiritus movens do stworzenia tej pełnej mocy kolekcji jest organizowany w tym roku plebiscyt #Wszechmocne2022, którego głównym partnerem została właśnie polska platforma sprzedażowa Answear. Inicjatywa ma nagłaśniać sukcesy kobiet poprzez prezentowanie historii świadczących o ich ogromnej sile i potencjale. Tym samym ma być inspiracją dla innych kobiet, by te żyły według własnych zasad.

Pierwsza edycja plebiscytu wyłoni i nagrodzi wybitne kobiety w siedmiu kategoriach: macierzyństwo, dziennikarstwo, sztuka, popkultura, biznes, nauka oraz wszechmocne wśród kobiet. Wśród nominowanych znalazły się m.in. Aleksandra Żebrowska, Magda Mołek, Joanna Koroniewska, Anja Rubik czy Julia Wieniawa. Każdy jednak może typować własne "Wszechmocne" we wszystkich powyższych kategoriach.

– W Answear.LAB wierzymy, że każda z nas, niezależnie od pochodzenia, wyznania czy orientacji seksualnej powinna mieć szansę na realizowanie się, spełnianie swoich marzeń oraz godne życie. Chcemy pokazywać kobietom, że mają w sobie siłę, która sprawia, że mogą czuć się wyjątkowe i wszechmocne każdego dnia – komentuje Agnieszka Korsak, Brand Director Answear.LAB.

Pierwszy etap plebiscytu, czyli zgłaszanie własnych kandydatek za pomocą formularza dostępnego na tej stronie, potrwa do 3 października 2022 roku. Tego dnia zostanie ogłoszona lista nominowanych w każdej z 7 kategorii. Później jury plebiscytu, w którym zasiada m.in. Agnieszka Korsak z Answear.LAB, wyłoni laureatki, które zostaną przedstawione podczas uroczystej gali jeszcze tej jesieni.

Z limitowaną kolekcją odzieżową SHERO można zapoznać się na oficjalnej stronie sklepu internetowego Answear. Więcej o polskiej firmie oferującej szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 500 światowych marek, która działa już na 11 rynkach i ma na swoim koncie ponad 50 nagród i wyróżnień, można dowiedzieć się z lektury przygotowanego przez jej twórców krótkiego "życiorysu".