Reklama.
"Wprost" po niemal roku znowu zmienia naczelnego. Sylwester Latkowski, dotychczasowy wicenaczelny zastąpił Michała Koboskę, który kierował redakcją od niemal roku. Choć wydawca w komunikacie prasowym przekonuje, że zmiana jest podyktowana nowym okresem rozwoju tygodnika, prawdziwą przyczyną może być spadająca sprzedaż.
Michał Kobosko przeprowadził WPROST przez najtrudniejszy okres po zwolnieniu poprzedniego redaktora naczelnego. Zbudował znakomity zespół, dzięki któremu WPROST jest dzisiaj najbardziej opiniotwórczym polskim tygodnikiem. Dzisiaj przed zespołem WPROST stoją nowe wyzwania i dlatego misja naczelnego dobiegła końca. CZYTAJ WIĘCEJ
Z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że "Newsweek" sprzedał się średnio w liczbie ponad 129 tysięcy egzemplarzy. Na drugim miejscu był tygodnik "Uważam rze" - 125 tysięcy egzemplarzy. Na trzecim tygodnik "Polityka" - 120 tysięcy egzemplarzy. Czwarte miejsce zajął tygodnik "Wprost" - 65 tysięcy egzemplarzy, niemal dokładnie dwa razy mniej niż Newsweek.