Bohaterką kolejnego podcastu "Hallo Haller", programu, w którym Dorota Haller rozmawia z inspirującymi kobietami po to, aby inspirować inne, jest Wioletta Januszczyk, szefowa Medicover Stomatologia. Poznajcie bizneswoman i menadżerkę stojącą na czele jednego z największych podmiotów na polskim rynku stomatologicznym, który nie tylko kupuje kliniki dentystyczne, ale także otwiera własne centra stomatologiczne. Wioletta Januszczyk – absolwentka ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim, mająca za sobą studia również w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii czy Austrii – szefuje Medicover Stomatologia od 2016 roku. Menadżerka, która doświadczenia zdobywała w m.in. Jatomi Fitness Asia, Accenture, Halfords i inwido, odpowiada na tym stanowisku za rozwój usług stomatologicznych i rozbudowę sieci centrów stomatologicznych. Pełna nazwa funkcji, jaką gościni Doroty Haller pełni, to Dyrektor Zarządzająca Medicover Stomatologia, Członek Zarządu Medicover. Rozmówczyni dziennikarki podkreśla jednak, że nie przepada za posługiwaniem się tytułami czy stopniami. – Przedstawiając się, wolę powiedzieć swojemu rozmówcy, że odpowiadam za biznes stomatologiczny w Medicover, bo czuje i rozumiem, jak ważna jest dla mnie ta odpowiedzialność. Szefowa Medicover Stomatologia odpowiadała m.in. na pytanie o podejście do sukcesu i porażki w życiu. – Bliska jest mi opinia, że tym, co odróżnia osoby, które osiągnęły sukces, od tych, które go nie osiągnęły, jest ten upór w dążeniu do celu, który mamy w sobie. Bardzo zresztą lubię cytat Winstona Churchilla, który mawiał, że sukces jest umiejętnością przechodzenia od porażki do porażki bez utraty entuzjazmu. Wioletta Januszczyk opowiedziała też o różnicach w przywództwie kobiet i mężczyzn, rewolucyjnej wizji stomatologicznej, biznesowym modelu Medicover Stomatologia, zarządzaniu personelem medycznym, stosunku do różnorodności, budowaniu silnej osobowości i partnerskich relacjach z mężem. Zachęcamy do wysłuchania całego wywiadu Doroty Haller ze współtwórczynią nowatorskiej koncepcji "Rytuał uśmiechu".
Artykuł powstał we współpracy z Medicover