Mamy to! naTemat z nominacją w prestiżowym konkursie za innowacje w mediach
redakcja naTemat.pl
24 października 2024, 12:04·2 minuty czytania
Publikacja artykułu: 24 października 2024, 12:04
Projekt Grupy naTemat został doceniony w prestiżowym konkursie Innovation 2024 organizowanym przez SAR. Nasz "Tip the journalist" dostał nominację w kategorii "Innowacje w mediach".
Reklama.
Reklama.
Innovation to konkurs organizowany corocznie przez SAR – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, w którym docenia innowacje z obszaru biznesu, mediów i komunikacji.
Jak czytamy na stronie konkursu, tworzenie innowacji to odkrywanie ścieżek, którymi jeszcze nikt nie podążał.
Konkurs Innovation przeznaczony jest dla projektów z obszaru biznesu, mediów i komunikacji wyznaczających nowe kierunki w tych obszarach. Doceniane są zarówno duże, wdrożone projekty, jak i te, które już powstały, ale póki co nie zdążyły jeszcze zbudować skali. Innovation nagradza przede wszystkim nieszablonowość rozwiązań w danych kontekstach, a nie rezultaty ich wdrożenia. Głównym kryterium jest zmiana i potencjał jej oddziaływania w przyszłości.
My zgłosiliśmy się do kategorii "Innowacje w mediach" z naszym projektem "Tip the journalist", który oficjalnie wystartował rok temu. Nasz pomysł to innowacyjny system, który pozwala czytelnikom, widzom, słuchaczom na bezpośrednie wspieranie autorów konkretnego materiału, który ukazał się w naszym portalu.
Nie ma tu mowy o długotrwałych subskrypcjach czy zamykaniu się za paywallem. naTemat pozostaje w 100 procentach dostępne dla wszystkich, ale jeśli jakiś materiał spodoba Wam się wyjątkowo mocno, czytelnicy mają możliwość docenienia jego autora lub autorki bezpośrednim "tipem", czyli znanym każdemu napiwkiem. Mechanizm jest możliwie prosty i intuicyjny, ogranicza się właściwie do trzech kliknięć i wykorzystuje system Przelewy24, który możecie znać z zakupów w internecie.
Oficjalne wyniki i zwycięzców poznamy 27 listopada na oficjalnej gali.
To szukanie pionierskich, nowatorskich rozwiązań, nowych narzędzi, a nawet wynalazków, które znajdują zastosowanie w biznesie, komunikacji marketingowej i kulturze, kształtując ich przyszłość. Liczy się tu zarówno poziom innowacyjności w ramach istniejących kategorii, jak i przełamywanie ich i wyznaczanie zupełnie nowych dróg. To wdrażanie dużych, ale też drobnych zmian, które pomagają zaspokoić niezauważone wcześniej potrzeby lub wychodzą naprzeciw aktualnym, istotnym wyzwaniom.