Znana drogeria otwiera największy sklep w Polsce. Będzie rozdawać kosmetyki za darmo
redakcja naTemat
04 grudnia 2024, 20:58·1 minuta czytania
Publikacja artykułu: 04 grudnia 2024, 20:58
Znana niemiecka sieć drogerii dm, największa pod względem obrotów w Niemczech, otwiera kolejny sklep w Warszawie. Przez kilka dni będą tam świetne promocje, a nawet będzie można dostać za darmo kosmetyki.
Reklama.
Reklama.
Nowy sklep dm otworzy się 5 grudnia o godz. 10 przy ul. Głębockiej 15 w Centrum Handlowym Targówek w Warszawie. "Z tej okazji na klientów czekają kupony rabatowe, mini prezenty, poczęstunek z produktów własnych dmBio i atrakcje dla całych rodzin" – przekazało "Faktowi" biuro prasowe.
Dm otwiera nowy sklep. Będą promocje dla klientów
Gazeta pisze też, że w tej nowej drogerii będzie 15 proc. rabatu na cały koszyk zakupowy aż niedzieli 15 grudnia. Do tego dnia będzie można też otrzymać prezenty, chyba że ich zapas się skończy wcześniej.
O nowej drogerii dm informuje też CH Targówek. "Z okazji otwarcia w dniach 5-15 grudnia na miejscu czekać będzie na was wiele niespodzianek i atrakcji – w tym aż 15 proc. rabatu na zakupy!" – napisano na stronie centrum.
Jak przypomniano, drogeria oferująca bogatą gamę produktów w kategoriach: pielęgnacja, perfumy, artykuły dla niemowląt i dzieci, zdrowie i zdrowe odżywanie, artykuły gospodarstwa domowego, kosmetyki do makijażu, pielęgnacja włosów, pielęgnacja dla mężczyzn i produkty dla zwierząt.
Dm to znana niemiecka drogeria
Ta sieć sklepów nie tak dawno weszła do Polski. Jak czytamy na ich stronie, drogeria dm to największa sieć drogerii w Europie.
"Historia naszego sukcesu rozpoczęła się w 1973 roku w Niemczech. Od samego początku najważniejsi są dla nas ludzie – klienci, pracownicy i partnerzy" – czytamy.
Drogeria reklamuje się hasłem: "Tu liczy się człowiek. Tu kupuję". "Mamy nadzieję, że przekonasz się o tym, odwiedzając nasze sklepy stacjonarne i sklep online. Kompetentny i uprzejmy personel oraz szeroka gama usług to dowody na to, że Twoje potrzeby są dla nas najważniejsze. Poczuj, jak ważny jest dla nas klient i ciesz się przyjemnymi zakupami" – zachęca sieć do zakupów w ich sklepach.