
Reklama.
W najnowszym numerze "Wprost" opublikowano artykuł mówiący m.in. o związkach ministra transportu z Adamem Michalewiczem, współwłaścicielem firmy reklamowej CAM Media. Z tekstu wynika, że CAM Media często pracuje dla spółek Skarbu Państwa, Platformy Obywatelskiej i rządu, zarabiając na tym miliony złotych. W czerwcu 2012 roku Michalewicz miał zaprosić Nowaka do ekskluzywnego klubu Prive. Według tygodnika minister nie płacił wówczas za zabawę.
Doniesienia "Wprost" nie pozostały bez odzewu. Najpierw Nowak opublikował oświadczenie, w którym zapewnił, że nigdy nie pomagał firmie CAM Media w zdobywaniu kontraktów. Kilka dni później poinformował, że będzie bronić swojego dobrego imienia przed sądem.
W czwartek do publikacji odniosła się sama spółka CAM Media, oznajmiając, że pozwie wydawcę "Wprost" oraz dziennikarzy odpowiadających za stworzenie tekstu, w tym redaktora naczelnego tygodnika Sylwestra Latkowskiego. – Zdecydowaliśmy o wystąpieniu na drogę sądową, poprzez wniesienie powództwa przeciwko Wydawcy tego tygodnika, jego redaktorowi naczelnemu oraz pozostałym współautorom publikacji zatytułowanej „Nowak – złote dziecko Tuska” – oświadczył prezes zarządu CAM Media dr Krzysztof Przybyłowski.
Przybyłowski dodał, że informacje dotyczące firmy, które zawarto w artykule "Wprost", są nieprawdziwe i nierzetelne. Wynajęci przez CAM Media prawnicy zaznaczyli natomiast, że treści wchodzące w skład publikacji tygodnika można uznać m.in. za pomówienie.