
Reklama.
Największy rozmiar ubrań dostępny w A&F to 10, czyli nasze 38. Największa konkurencja tej sieci, czyli H&M ma ubrania aż do rozmiaru 16, a American Eagle do 18.
O kobiecej rozmiarówce zadecydował sam dyrektor generalny A&F, czyli Mike Jeffries. Robin Lewis, który w firmie opracowuje wszystkie reguły i zasady, tak tę dotyczącą ubrań dla kobiet wyjaśnił portalowi Business Insider:
Nie chce otyłych ludzi robiących zakupy w sklepie, chce żeby przychodzili ludzie szczupli i piękni. Nie chce by jego najważniejsi klienci widzieli ludzi, którzy nie są tak 'hot' jak oni. Ludzie, którzy noszą nasze ubrania powinni być 'cool'.
Jedynym powodem, dla którego marka oferuje ubrania dla mężczyzn w rozmiarach XL i XXL, jest to, że chce przyciągnąć sportowców o atletycznej budowie ciała.
Jeffries już w 2006 roku deklarował, że najważniejszą strategią marketingową jego firmy jest komunikacją tylko i wyłącznie pomiędzy ludźmi, którzy są "hot'.
Źródło: elitedaily.com