"NAWETT JAK" to utwór, który powstał w ramach kampanii "Ekipa Na Życie". W tym muzycznym projekcie artyści pokazują, że najważniejsze momenty to te przeżywane wspólnie.
"NAWETT JAK" to utwór, który powstał w ramach kampanii "Ekipa Na Życie". W tym muzycznym projekcie artyści pokazują, że najważniejsze momenty to te przeżywane wspólnie. Materiały prasowe / Ekipa Na życie 2025

Muzyka była, jest i będzie manifestem przyjaźni oraz wspólnoty. Tę tezę po raz kolejny, ale kompletnie na nowo, potwierdzają Otsochodzi, Lohleq i Atutowy w swoim nowym singlu "NAWETT JAK". Utwór powstał w ramach kampanii "Ekipa Na Życie", w której artyści pokazują, że najważniejsze momenty to te przeżywane wspólnie.

REKLAMA

"Ekipa Na Życie" to nie tylko muzyczny projekt, to również unikalne przedsięwzięcie. Kampania w miejskich klimatach przypomina nam o sile przyjaźni. Jej przesłanie jest proste: wyjdźcie do ludzi, odklejcie się od telefonów i twórzcie własne wspomnienia. Odwiedzajcie lokale, knajpy, chodźcie na koncerty – bo właśnie tam toczy się prawdziwe życie. 

Jedyne miejsce na premierę: Tarchomin 

Start kampanii, pod hasłem "Ekipa na Życie. Razem, Wszystko Grant’s", miał miejsce na warszawskim Tarchominie. 5 października dzielnica zamieniła się w prawdziwe muzyczne centrum. To właśnie tam, w charakterystycznym kiosku pod D.H. Tarchomin, odbyło się przedpremierowe listening party singla "NAWETT JAK". 

Miejscówka nie została oczywiście wybrana przypadkowo. Tarchomin to miejsce szczególne dla całej trójki Ambasadorów projektu. Przestrzeń, w której zaaranżowano muzyczny pop-up, zyskała nową "szatę graficzną" dzięki Szopeenowi. Artysta wizualny i zarazem przyjaciel Otsochodzi, odmalował ją w charakterystycznych kolorach kampanii. 

Tych, którzy tego dnia trafili na miejsce, czekała niezła gratka: mogli jako pierwsi usłyszeć utwór, zgarnąć limitowane gadżety i poczuć niepowtarzalny klimat – taki, którego nie da się odtworzyć na ekranie smartfona. Reakcje? Sądząc po bujających się w rytm muzyki sylwetkach, można stwierdzić, że pozytywne. Nie przeszkadzał też pewnie fakt, że na miejscu można było pogadać z artystami. Niezłe zaskoczenie, ale też motyw idealnie wpisujący się w ideę: łap chwilę – teraz nigdy nie będzie lepsze.

logo
Materiały prasowe / Ekipa Na życie 2025

Ekipa Na życie 2025

Za energetycznym brzmieniem "NAWETT JAK" stoi trójka utalentowanych artystów, która nie pierwszy raz łączy siły w imię wspólnej, przyjacielskiej idei. Otsochodzi i Lohleq wystąpili w roli Ambasadorów kampanii już po raz drugi. W tej edycji wsparcia udzielił im Atutowy – jeden z najciekawszych producentów na polskiej scenie muzycznej. 

Efekt ich współpracy? Utwór o sile relacji, emocji i wspólnych historii. Tych prawdziwych, pisanych razem, nie w pojedynkę.

Teledysk do "NAWETT JAK", w reżyserii Macieja Adamczaka, jest już dostępny na YouTube. To nie tylko estetyczny obraz do muzyki, ale filmowa pocztówka z życia – zapis chwil, które, mimo że często trudne, zostają z nami na długo. Bo przecież nie zawsze jest lekko. Ale kiedy ma się obok kogoś bliskiego, każdy, nawet najcięższy moment, z czasem staje się częścią wspólnej historii – tej, do której chce się wracać w rozmowach. 

Wielka kulminacja: koncert 22 listopada

Singiel i klip to jednak nie wszystko. Kulminacją kampanii będzie wyjątkowy koncert jej Ambasadorów, zaplanowany na 22 listopada. "NAWETT JAK" wybrzmi wówczas z pełną mocą – nie tylko w głośnikach, ale przede wszystkim w gardłach zgromadzonej publiczności. Przyjdźcie, zobaczcie, przeżyjcie sami. Pytanie tylko, jak zdobyć bilety na event? Jednym ze sposobów jest udział w konkursie. 

logo
Materiały prasowe / Ekipa Na życie 2025

Graj o city break i inne nagrody!

6 października ruszył konkurs, w którym można zagrać o wyjątkowe nagrody. Główna wygrana to city break dla waszej ekipy o wartości 10 000 zł. W puli są oczywiście również bilety na listopadowy koncert, a także limitowane edycje Grant’s 12YO, a w drugiej fazie – vouchery na ebilet.pl. Szukacie pretekstu, aby napisać niesamowite wspomnienia? Trzeba wykonać pierwszy krok. Akcja potrwa do 28 grudnia i została podzielona na dwie fazy, co daje podwójną szansę na wygraną.

Szczegóły konkursu dostępne są na stronie ekipanazycie.pl.

Kampania "Ekipa Na Życie" 2025 to manifest relacji i bliskości. Otsochodzi, Lohleq i Atutowy dali nam nie tylko nowy, świetny utwór. Dostarczyli nam również okazji, aby rozejrzeć się wokół siebie i docenić ludzi, z którymi tworzymy nasze codzienne historie. Bo w końcu życie to nie są po prostu “chwile”. To chwile spędzone razem.